Dear Followers :)

Saturday, October 17, 2009

love story

pls kindly read :)

tanggal 1 oktober 2008, aku sah jadi girlfriend efan. dan kitorg bule dikatekan couple yg sweet kot. ntahh, org yg cakap mcm tuh. gahhh :D our parents masing2 tahu bout us. kitorg happy to be together. tapi biase la, lidah lagikan tergigit, ini plk pasangan bercinta. but so far kitorg bule la kot menghadapi sume cabaran. terlalu byk suka duka yg kitorg harungi same2. hurmm. i really do love him. but tatau la, mybe ade salah aku kot. ade satu jangke mase (trial spm), aku asyik moody je. aku tk happy mcm biase. ntahla, time tuh aku btol2 rase stress. bcos of that, aku slalu gado dgn efan. aku pun tk fhm pasal ape. and.. aku dpt ujian yg laagi besar than trial spm. ade satu ptg tuh, 15 sept. 09, efan kantoi. bule bayangkan tak mcm mane aku rase? lg 15 hari je, kitorg sepatutnye genap setahun. hurm.. aku dgn paksa rela melepaskan dye pegy. aku doakan dye bahagia je. hurm. aku sedihh, tp dlm mase yg same, aku rase tenang. aku taktau nape. agaknye sbb mase tuh bulan ramadhan. but bfore that evening, aku mcm btol2 dh ready. so, kurang sket rase saket tuh kot. and fine, aku terima je. aku gila cover, padahal dlm hati pedih sgt. org tgk aku break, dorg ckp aku mcm rileks je, tk sedih ke? hm. sape la yg tahu ape yg aku rase kan. time tuh la baru aku nak ingt tuhan. teruk kan?

absence makes the heart grow fonder. lumrah manusia kot kan, bile dh kehilangan baru sedar nilai smthing tuh. and efan pun one of them jugak. mase tuh aku mmg langsung tkbule terima dye semula. dye cakap, dye jd mcm tuh sbb dye tension. dye ckp, dye stress and dye perlukan aku. but aku asyik moody je. thats why he acted like that. dye ckp, dye btol2 menyesal. aku dlm dilema. mase tuh mmg aku saje keraskan hati aku. aku tknak lg mudah pecaye kat org. tp aku beruntung, ramai lg yg syg aku. bile aku susah mcm nih, bile aku perlukan seseorg utk luahkan perasaan, kawan2 aku ade. dorg slalu bg aku smgt. family aku pun mcm tuh jugak. i really love u guys. :) and efan.. he keeps trying to win my heart back. frankly speaking, sikit sebyk aku termakan jgk dgn kate2 dye tuh. furthermore, syg aku kat dye still ade lg kan, even though my trust towards him has gone! emm.. aku terfikir2, perlu ke aku bg dye peluang? shuld i or shuldn't i? aku confused gila.

and at last, on 1st oct, again, i accept him back. yeahh, aku sedia terima ape jua risiko. wlaupun aku still takot and more to fobia, aku sanggup. and i hope no more things like that to be happened lahh. dan sekarang, aku kembali pada dye. so far, he's okay. tp u all tau tak, aku jahat. aku slalu ungkit2, aku slalu curiga kat dye. ikot akal mungkin logik la aku bwt mcm tuh. tp kalo na ikot perasaan, mmg saket la. kesian efan. sorry dear. now, i'm learning to trust him back. and i hope, nothing will disturb us again. i know kepercayaan tuh penting. but pls be a bit more patient k efan. give me some more time. tuh je yg yaya mintak. masa. ehhh, na mntk lain jugak la. pls love me with all ur heart, and love me as i am. okay? u guys pulak, aku mntk tlg doakan kami bhgia same2. kitorg mntk sory if kitorg ade susahkan korg ke ape. ape yg akan terjadi lpas nih, aku blum tahu. alhamdulillah, skg aku happy dgn dye. tp ape pun takdir kami, aku terima dgn hati terbuka. sbb aku percaye takdir yg dh ditetapkan tuh adalah yg terbaik utk kite.

aku cerita nih bukan nak burukkan sape2. tp aku nak share dgn korg sume pengalaman aku. aku harap korg tak jadi mcm aku. pastu kalo rase org tuh dh ade couple, korg jgn la sebok2. to org yg teraniaya plk, maafkan je la sape2 yg dh saketkan kite. tenang rasenye. korg sayang la pasangan korg tuh dgn ikhlas ye. terima dye baik buruk. jgn menyesal tk suda. jage hati psgn kite masing2, jgn asyik tuduh ye yg bukan2. nnt kalo dye rimas & tk tahan, haaa tatauuu. haha. so, tuh je kot. jgn lupe doakan kami ye. sekian, terima kasih :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment