Dear Followers :)

Sunday, October 3, 2010

PELIK dan HAIRAN

Assalamualaikum ,

Dear Bloggie ,

P.E.L.I.K. . H.A.I.R.A.N. .
Pelik dan Hairan . Everything changed in a second . Semuanya berputar 360 darjah . Habis terbalik semuanya . Dulu mcm tu , sekarang mcm ni . It's true yang kite tak akan habis kenal seseorang itu walaupun sepanjang hayat kite berkawan dengan dia . Semakin lama kita kenal seseorang itu , semakin berserabut teka-teki dalam kepala otak kita . Trust me . So the best thing to do is wait and see what is going to happen next . Just followw the flow .

Benda tu berlaku kat aku sekarang , dan juga kawan-kawan aku . Dan aku selalu tanya "kenapa?" , "apa salah kitorang semua?" Entahla , kita takkan tau apa yg akan jadi lepas ni , besok , lusa , minggu depan , bulan depan , tahun depan . Kita takde power mcm Kyle XY yg konon-konon bole tahu masa depan (eh yeke?). hmm ..

Kaw faham tak ape yg aku cuba sampaikan ni ? Aku sgt tak faham kenapa jadi mcm ni . Cakap tak serupa bikin , itu yg paling aku tak tahan . Come on , kita dah besar la kot . Hipokrit ? Ahhhh laaagi la aku takbole terima . It's okay , one fine day nanti the truth will come out juga kan ? Like what i said just now , i'm following the flow . Aku taknak if nanti ade timbul perasaan menyampah kat kaw . Seriously aku taknak . Aku nak kita mcm dulu , bukan mcm sekarang . Ahhhh aku pelik kenapa jadi mcm ni . Apa , kitorang tak cukup bagus ke utk jadi kawan kaw ? -_- Please , answer me .

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment