Dear Followers :)

Sunday, January 22, 2012

Jadi yang terakhir?

"Atas restu Allah ku ingin milikimu, ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku."
- Ku Pinang Kau Dengan Bismillah by Ungu ft. Rossa

Assalamualaikum.

First and foremost, now I have to admit, subjek Law memang sgt seronok dipelajari lagi-lagi dengan lecturer saya yang super duper funny tu tapi tak seronok langsung untuk dijawab dalam exam! Umph! Last two weeks dah sit for three papers, for test one lah, B.O dengan EcoMal mcm okay lah sikit, tapi bila sampai Law, hihihi teruknya sayaaaa. Saya tahuuu. Mengadu kat mama, pastu mama kata "be more focused, blablabla."

Then, naik CNY ni, ada test OM puloks. Senyumlah cek mek molek, biasalah tu kan :) Final pun dah tak lama je lagi. Wth? Final exam? Brrrrr~!

Hmmm.. Tinggal dua bulan lebih je kot Gajah dah nak habis study. Makin lama makin kena sediakan diri cekalkan hati. Masa makin lama makin mencemburui, ujian mesti setia menanti. Aduh. Bukan nak mengeluh tapi kadang-kadang TERtakut aku tak cukup kuat untuk hadapi semua ni. Mama ada pesan, "Biasa-biasa je kakdayah, jangan berharap sangat." Aku diam je, aku tahu mama takut anak dara dia patah hati maka merajuklah diri. Haha

Awak, tolong ada bersama saya waktu susah senang saya, tolong ada dengan saya setiap masa. Tolong jaga saya elok-elok. Tolong kuat untuk hadapi apa jua cabaran dan dugaan. Boleh kan awak?
Saya doakan yang terbaik untuk kita.

"Tuhan, jika dia memang untukku, Kau dekatkanlah hati kami, dan jauhkanlah kami daripada perkara-perkara yang tak elok. Jauhkan kami dari dugaan yang tak mampu kami hadapi. Kau mekarkanlah perasaan kasih dan sayang di hati kami. Sesungguhnya Engkau jua lah yang maha mengetahui lagi maha mengasihi. Amiin Ya Rabb."

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment