Dear Followers :)

Monday, March 25, 2013

;)

Assalamalaikum.

Hari ini Isnin. Esok Selasa. Lusa hari Rabu. Hari Rabu saya ada peperiksaan. Saya gementar.

Sekarang jam menunjukkan pukul 10.15 pagi. Saya cuma tidur 4 jam sahaja. Dari pukul 1 pagi hingga 5 pagi. Dan sekarang saya terasa sakit kepala tetapi tak boleh tidur. Saya  tahu kenapa. Ini mesti sebab saya telan red bull pagi tadi.

Masih banyak topik yang perlu saya cover. Mungkin petang nanti saya sambung lagi. Duduk di rumah ini ada banyak dugaan. Tv, bilik tidur dan internet. Saya sendiri kena tegas dengan diri sendiri kalau saya nak yang terbaik untuk diri sendiri. Saya tahu.

Maafkan saya. Saya terasa saya perlu cepat bebas daripada semua ini. Saya mungkin akan sangat keletihan tak lama lagi. Saya tahu saya perlu tambahkan sedikit kesabaran kerana saya memang akan bebas tak lama lagi. Kemudian saya akan berehat beberapa bulan sebelum sambung lagi ke peringkat yang lebih tinggi dan mencabar. Tak lah rehat sangat pun beberapa bulan tu sebenarnya, inshaa Allah saya akan kumpul pengalaman bekerja pula. Saya doakan saya mudah mendapatkan pekerjaan sementara selepas graduate Diploma nanti. Aamin.

Okay, sekarang saya nak pergi mandi. Kemudian sambung ulangkaji pelajaran sedikit mungkin? Mungkinlah. Saya harap saya tidur.
Sekian, terima kasih.

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment