Dear Followers :)

Wednesday, December 11, 2013

Jangan pandang belakang.

Assalamualaikum.
:')

Baru-baru ni keputusan JPA PIDN keluar.
Alhamdulillah, ada rezeki aku di situ.
Moga-moga ini yang terbaik untuk aku.
Tuhan kan tahu apa yang terbaik untuk hambaNya.

Automatik minda terkebelakang.
Kembali ke zaman Diploma dahulu.
Mulalah terkeluar macam-macam "Kalaulah" dalam otak.

"Kalaulah mata celik waktu tu..."
"Kalaulah aku rajin sikit..."
"Kalaulah diri aku lebih yakin waktu tu..."
Bla bla bla...

Tapi..
Itu semua KALAU..
:')

Kata orang,
Past is past.
Let bygone be bygone.
Learn from the past and make a better future.

Jangan pandang belakang dan terus mara ke depan.

Say Alhamdulillah, Thank you Allah, Thank you Allah.
It's better to be late than never, aite?

p/s: Ini pun.. Kalau bukan Abang yang push suruh apply, entah-entah aku tak apply pun kan. K bye! :p

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment