Dear Followers :)

Monday, January 13, 2014

Hati, engkau kenapa?

Assalamualaikum.

Lama aku tak menulis waktu-waktu macam ni, sekarang jam 12.23 tengah malam.

Entah kenapa hati tiba-tiba rasa tak senang. Mungkin betul kata orang, jangan gelak banyak sangat nanti sedih. Letih badan dan otak sebenarnya. Tapi bila hati tak senang, nak tidur lelapkan mata pun payah. Hati, engkau kenapa?

Teringat waktu dulu. Kasihan jadi hati aku. Dulu hati penat sangat. Luka sana, luka sini..
Aku tak hiraukan dia pun. Aku asyik toreh dia. Tanpa belas kasihan. Biasalah, pahit perlu diharungi untuk bertemu kemanisan :)

Tapi hati, kau mesti bangga dengan aku kan sekarang? Dah dua tahun kau gembira, kau senang. Kan? Hati, kau dah ada teman kan? "Jangan kau pergi tinggalkan aku, bawa aku ke mana kau mahu."
Hati, kau bertemanlah dengan hati dia selamanya ya. Ya, hati dia.

:)

Eh, alhamdulillah final exam is almost over. Tinggal satu paper je lagi on the 16th January, paper Corporate Finance. Wish me all the best. Kalau ada rezeki, aku nak mengulang kenangan. Inshaa Allah, amiin. Niatkan kejayaan untuk kedua orang tua kita.


awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment