Dear Followers :)

Wednesday, February 26, 2014

Setia?


Assalamualaikum.

Kau pernah kata, "Setia itu janji aku sejak dulu!" Persoalannya, sampai bila?

Pagi ini sangat menyeksakan. Bukan banyak yang aku minta, cuma satu jawapan yang lahir dari hati  kau.

"Bini meleter di pagi hari sangat tak best untuk didengar." :')

Sejak azali lagi hati aku dicipta kecil saja. Dan ia bertambah kecil.

Persoalannya, perempuan mana yang tidak terasa dengan perbuatan kau?

"The more social networks exist, the more chance for you to be cheated" Dulu aku sangkal, sekarang aku perlahan-lahan mula mengiyakan. Perempuan mana tak terasa bila satu saat engkau tunjuk pada dunia dia penting dalam hidup kau, dan satu saat lagi engkau tidak?

Kau upload gambar aku, lepas tu kau delete. Seolah-olah kau sorokkan aku daripada seseorang. Seseorang siapa? Kau rasa, apa yang aku fikir? Kau rasa, kalaulah kau buat macam ni kat orang lain, orang lain tu tak terasa ke? Kau rasa?

Yes, benda nampak simple, benda nampak kecil. Tapi kadang-kadang benda kecil macam ni terlalu besar maknanya buat orang lain. Tapi kau tak sensitif. Kau tak faham.

Now I can see that I am a boring person to be with. Everything about me is fucking boring. Kan?

We've gone so far together. Two years ain't a short time. Now that this is the third, we will be facing a lot more challenges. But I am not sure myself if I were strong enough to go through all these.

Que sera, sera. Whatever will be, will be. The future is not ours to see..

Jodoh ketentuan Tuhan. Aku yakin kalau Tuhan dah tetapkan dia jodoh aku, dia adalah jodoh aku.

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment