Dear Followers :)

Friday, April 30, 2010

it won't end here ..

30th april 2010

ini hari last aku bekerja . my feeling ? two-in-one , or maybe more than that . three-in-two , four-in-three maybe ? huhhh . harini ade Cooking Day kat tadika . group aku in charge utk buat Ben10 Cupcorn . kenapa Ben10 ? entahla , bkn tugas aku memberi nama hidangan tersebut . aku prefer Hello Kitty Cupcorn sebenarnya . hehe . everything went smoothly alhamdulillah , even though we felt so and very tired . sebelas jenis hidangan selamat kami sediakan . alhamdulillah sekali lagi , aku rase aku cukup berjaya utk menghasilkan cupcorn yg digemari ramai walaupun ade yang terkurang susu sikit . hee :D malangnya aku tidak dapat memuaskan mereka yg menginginkan cupcorn ku , kerana ia telah kehabisan . harap maaf .

jam 11:30 pagi . sudah tiba masanya mereka anak-anakku pulang ke rumah . hmm . tidak dapat lagi lahh aku bertemu mereka , mungkin waktu terdekat ni . sedang aku melepak di atas meja bersama kak liza dan kak huda , tiba-tiba kak ida membuat announcement kepada anak-anak sekalian tentang kepergianku . mereka menyanyikan lagu 'Allah selamatkan kamu' untuk aku . aku berasa sangat lahh terharu . rasa mcm nak nangis . walaupun kak huda cakap "dayah , kaw nih takde perasaan ke ?" , tapi dalam hati aku dah teresak-esak . takkan nak leleh depan kalian semua kot , kakak ? :P

setelah anak-anak sekalian pulang , kami warga guru mula melakukan operasi mengemas . penat wehhhh , tapi aku sangat lahh berpuas hati dan sangat lahh bersenang hati . sekali seumur hidup aku , maybe ? :| emm .. lepas tu pukul dua lebih sikit , kami guru-guru keluar bersama-sama ke arah sebuah restoran yang terletak di Taman Universiti bagi meraikan aku . HADOII lahhh , see aku terharu lagi . kitorg duduk berempat-meja , dan meluangkan masa bersama , bergelak ketawa bersama . bahagia rasanya . dah habis makan , aku dapat hadiah pulak . tersentuh rasa hati . cantik sangat , it's purple in colour as they already know i loovee purple so much . terserlah tak ke'understanding'an dorang ? thanks ! lepas tu kak angah minta aku membuat ucapan ringkas utk semua . * aku bg ucapan ? memang tak lahh en . hehe . maaf , bukan bidang aku . walaupun begitu , aku sudah menyiap-sediakan ucapan utk mereka masing-masing . tugas dorang hanyalah mencari harta karun tu je . hehe . mula-mula ingat nak bagi dorang jumpe sendiri je . habis dah suro aku bg ucapan pulak , terpaksa lahh aku membocorkan rahsiaku itu . lebih sanggup daripada kena bg ucapan . kang terkeluar pulak bakat terpendam aku , gagap ! haha . sedih rasenye nk berpisah dengan kakak-kakak semua . terima kasih sangat-sangat utk semuanya . kak angah , kak ida , kak mid , kak liza , kak tipah , kak umi , kak yati , kak huda , dayah memang takkan lupekan korang semua selagi dayah tak kena amnesia , insyaAllah . korang pun , jangan lupekan dayah tauu . dayah sayang sangat-sangat kat korang sume .

buat kak fiza taska , seronok sgt dapat kenal ngan akak . nnt nak hang out , bagitau je dayah . insyaAllah dayah tade hal , on saje . hee . muahmuahmuahh utk akak . thanks sebab selama nih akak selalu je baik dgn dayah . sorry for anything yahhh . love you lotss ! :*
buat kak mala , terima kasih sebab masakkan lunch utk dayah :)

and now .. i am no longer there . there will be no " teacher , harini dia balik taska ye " atau pun " teacher , harini saya ambil dia balik " ataupun " pandang bawah !" ataupun " make saff ! " ataupun " give salam to teacher , class " ataupun " thank you , class " ataupun " read do'a before study " ataupun " ambil dua buku tauu " ataupun " hishh dia nih , ambil la buku yg susah sikit " ataupun " hai teacher dayah " , ataupun " teacher dayah cantik dengan wangi.. " ataupun semuanya ... :'(

i already miss them , i already miss everything about it . hm .. but it's my decision . i made the decision , and i won't regret it , at least for now . dah sampai mase aku rehat-rehat pulak sebelum aku busy lagi dengan study . am i right ? and dah sampai masa aku siapkan lesen kereta aku cepat-cepat . nnt bule lahh visit anak-anak aku yg 191 org tu kat sane . huhu .
my love towards you and you and you won't end here , nor forever . it's permanently glued to my heart . i'll always love alllllll of youu lotss ! take care ..

* untuk melihat gambar-gambar , sila lawati facebok saya 'nurul hidayah khairudin' . tapi maybe kemudian kerana saya belum meng'upload' mereka semua . sekian .

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. huish.sdeyy nyaa.klw aku dah nanges dah.kau ni hati batu ke hati besi? hehe kidding ;)

    ReplyDelete
  2. kaw nih mcm kak huda . dye cakap en ' kaw nih takde perasaan ke dayah ? ' heheh . aku dah nak ternangis dah td sebenarnye , tapi nnt lah aku nangis . tahan je dulu . huu

    ReplyDelete