Dear Followers :)

Saturday, September 4, 2010

:)

Assalamualaikum ,

Bloggie , jum , aku ade story nak share :)

2hb September 2010

SPEAKING TEST

Aha , so relieved lahh my dear :) Pukul 10 aku ade speaking test tauu . Biase la , dengan geng aku yana , eka && tika . Malam sblum itu kitorg dah practice , tapi mmg practice kitorg sume mmg mcm hampeh . Kitorg group ke-sepuluh . Hari ini ada empat group yg sit utk test itu . Group 7 , 8 , 9 dan 10 group aku . Penat kitorang tunggu turn kat luar lab , dan akhirnya smpai juga masa kitorang . Oh my God , frankly speaking I had butterflies in my stomach . Kitorg pun berbual dan berbual , blabla . Sampai ade je kitorg tersasul-sasul . Huhu . Tapi Alhamdulillah , semua berjalan dengan lancar . Paling seronok bila my lecturer cakap " All I can say is none of you fail " huaaaaaaaa legaaaaa sangat sangat . Thanks Allah :)

IHYA' RAMADHAN

Okay , petang tu ade majlis ihya' ramadhan pula . Aku langsung taktau apa tentatif program tu , tapi pukul 4 lebih sikit aku dan kawan-kawan dah ade kat dewan besar yg tak berapa nak besar . Ehe :D Mula-mula ada majlis khatam al-Quran , tapi MasyaAllah , berapa kerat je yg turun . Org ramai mula turun lepas solat asar dalam pukul 5 mcm tu . Emm . Ade teater , and paling best ada ceramah drpd Dato' Nooh bin Gadut . Aaa bukan calang-calang orang kann ? Best tauu , aku tak ngantuk pun masa ceramah itu . Hee :D
Sampai la pukul 7 , kitorg siap-siap untuk berbuka beramai-ramai . Alhamdulillah , sedap dan kenyang . Terima kasih kepada penaja . Ahaks . Lepas solat maghrib jemaah, ada solat isya dan terawih pulakk . Dalam pukul 9 lebih juga baru selesai solat .
Lepas habis solat , aku ingatkan dah bole balik dorm sbb aku pun dh letih sgt ni . Errr tapi kena masuk dewan smula :(
MC cakap ada hadia untuk insan-insan barakahh . Itu sebenarnya cabutan bertuah lahh . Aku dh mula bosan dan mengantuk . Tapi bila tiba-tiba MC sebut satu rangkaian nmbor itu , aku mula berasa segar dan rasa tak percaya . Hee nombor matriks aku kena sebut lahhh !! Tiba-tiba rasa cm famous lak . HAHAHAHA :P Awww aku insan barakah ? Amiiin . Semoga sentiasa dirahmati dan diberkati Allah :)



Tengok , ini lahh hadiah yang aku dapat untuk cabutan bertuah insan barakah tuu . Hehe . Chocolate Rice Cookies nama dye :D

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment