Dear Followers :)

Wednesday, September 1, 2010

awakkk ,

Assalamualaikum ,

So sorry bloggie , akhir-akhir ni mcm banyak pula benda aku nak membebel kat kauu . tahan ya ? :D

Bloggie ,
Penat lahh . Byk sangat benda aku nak fikir ni . Aku letih gila lahh :( Besok aku ada listening test pukul 8 mlm . lepas tu khamis aku kena present management , lepas tu jumaat aku ada test management && quiz maths . sabtu pula aku ada test maths . Aku nak kena interview company lagi utk assignment . Bln 10 kena submit dahh . Pening kan ?

Tapi sekarang ni otak aku berselirat berserabut dan segala mcm 'ber' lagi tahuu . Atoii , taktahu lahh mcm mana nak overcome . Aku nak studyy , tapi aku taknak study . Aaaaa paham takk ? Dah la takut nak dapat result test 1 maths haritu . Huhh , result itu belum dapat , dah smpai test 2 . Kauu pening takk bloggie ?

Bloggie , how i wish kauu bole cakap ngan aku . mesti best kan ? having youu yg understanding , tahan aku membebel tak jemu-jemu . aku nak kauu bagi aku nasihat selalu , bg aku semangat selalu . ehehe . yaa je , entah-entah kalau kauu bole cakap punn kau dah marah aku kann ? aaa taknakk , daripada kau marah aku , aku jauh lagi rela kauu jadi bisu mcm ni .

Bloggie , aku sayang kauu <3 Doakan yg terbaik untuk aku ya . Muahh !

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment