Dear Followers :)

Friday, November 18, 2011

Aku manusia biasa.



"My brain says get over him he's not worth it, but my heart says don't give up now, this is just the beginning."
- unknown

Assalamualaikum.

Aku cukup faham. Aku tak perlukan kau untuk berjanji apa-apa. Aku tahu jika janji tak tertunai, jatuh munafik pada diri sendiri.

Aku cukup sedar keadaan kita terlalu complicated. Tak pernah mudah, kan? :)

Jangan pernah salahkan takdir yang lambat menemukan kita, terima ia seadanya. Perjalanan kita masih terlalu jauh. Pasti ada sesuatu di sebalik semua ini.

Biar DIA tentukan segala.
Aku sedia terima apa sahaja.
Aku tahu kata Tuhan itu selalu akan jadi yang terbaik buat kita.

Banyak.
Memang banyak sebenarnya yang tak termuntah pada kau.
Aku taip, kemudian aku backspace semula.
Aku tekan, aku delete lagi.
Sebab aku sedar, nanti memakan diri sendiri.
Tahan Yaya, tahan selagi mampu, tahan selagi belum tiba waktu.
Aku kuatkan diri sendiri.
Dan aku senyum mencari cara untuk mencipta bahagia diri.


Tak ternilai sebuah kenangan dan kebahagiaan yang kita miliki dengan sesuatu apa pun. Semua, tak terkecuali seorang pun mengharapkan ia kekal menjadi milik kita sehingga terkadang terlupa sebenarnya ia hanya sebuah pinjaman daripada DIA yang mencipta. Hmm =='

Hargai setiap apa yang masih menjadi milik kita sekarang, sebelum kita menyesal bila tiba waktu kita tersedar kepentingannya hanya selepas kehilangannya.

"Hopeful thinking can get you out of your fear zone and into your appreciation zone."


(Pandangan kabur)
Menangis dalam hati itu lebih pedih sebenarnya, kan?
:)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment