Dear Followers :)

Friday, November 4, 2011

Apalah ertinya ini kalau aku bersendiri?

Peace be upon you.

Rezeki Tuhan nak bagi, tiada siapa yang mampu menjangka.
Nikmat Dia minta kembali, tiada siapa yang dapat menghalang.

Syukur alhamdulillah, that's all I can say.

Kegembiraan ni tak sama dengan yang lepas, sungguh tak sama. Mana boleh aku gembira kalau aku berseorang. Mana boleh aku tertawa, aku bersendiri. Kegembiraan ini tawar tanpa perisa. Hm

Mungkin bukan rezeki kita melangkah bersama kali ini. InsyaAllah, kita sama-sama letakkan usaha lebih untuk setiap langkah kita pada masa akan datang, ya? Semoga Tuhan memberkati, semoga kegembiraan dan kejayaan milik kita bersama.

Apa pun, tahniah kerana kita masih berpeluang meneruskan perjuangan yang masih jauh. Alhamdulillah. Saya terlalu sayangkan sahabat saya!

awak tolong LIKE ya ? :)

4 comments: