Dear Followers :)

Wednesday, May 16, 2012

Kereta.

Assalamualaikum :)

Dulu aku nak kelisa. Kenapa? Sebab dia macam mini cooper. Comel gila kot! Kalau aku terlebih kaya memang aku beli mini cooper je terus :P Tapi alang-alang kalau aku nak beli kereta nanti, rasanya biar aku beli yang betul-betul nak pakai lama je lah. Nanti bila dah kahwin, tak perlu la nak beli kereta lain yang lebih besar untuk muatkan anak-anak semua. Biar alah membeli menang memakai. Kan?

Aku masih seorang student yang belum ada income. Mana ada duit nak beli kereta kan. So, aku mesti bersabar. Biar aku mimpi-mimpi je untuk ada sebuah kereta milik aku sendiri. Dari mimpi jadi impian, dari impian akan jadi kenyataan bila betul-betul berusaha.

Ehemmm..


And then, aku berkenan betul dengan Honda Hybrid Insight. Macam, "Eh, kereta ni macam smart lah." Ada yang kata kereta ni pelik, ada yang kata cantik. Well, it's our own taste. Different people, different taste. Tapi, harga dia pun cantik lah kan. Lagi-lagi kereta import.


Recently, kereta Proton Preve ni pulak keluar. And I was like "Oh man, this is awwwwwwwwhsemmm." Harga dia pun macam affordable je. RM 75k at max. Sporty, size boot pun besar, space kereta pun luas, etc. Just, perfect!  Hehehehe. I will try my very best to save money. Hmmm. By the time aku nak beli, entah-entah harga dia dah rendah sikit. (of course it will).



Cantik kannnn... *-*  (kelip-kelip mata)

Emmm.. Entah-entah ada je model baru yang better keluar nanti. Haha. Takpelah, akan dipertimbangkan lagi kemudian. Guys, doakan rezeki aku murah ye. AMIIIIN :)

# Untunglah kalau kaya, nak je terus dapat. Takpelah, yang susah nak dapat itu yang lebih manis kan?


awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment