Dear Followers :)

Monday, November 5, 2012

Sayang, aku sayang :)

"Takkan ada yang pisahkan kita, sekalipun kau telah tiada"

Bukan kemewahan harta yang aku pinta, tapi kasih sayang yang melimpah-ruah.
Kau beri.
Bukan juga kata-kata pujangga yang mencairkan hati wanita ini, cukup sekadar engkau yang mengasihi setulus hati.
Kau bagi.

Tiada apa lagi yang aku mahukan, selain sebuah hubungan yang halal. Inshaa Allah.
Betul, aku terlalu berharap engkau menjadi yang terakhir untukku.
Terima kasih kerana sudi hadir menemani :')

May Allah ease everything. Aku takut. Takut jika aku tidak cukup kuat seandainya ada dugaan menimpa kita. Namun akan aku cuba sedaya upaya untuk mempertahankan hubungan ini. Akan aku korban jiwa dan ragaku. Aicehhh :p

Awak,

Saya bukan seorang gadis paling sempurna. Saya hitam, saya gemuk, tapi saya sayang awak.
Awak pun tak sempurna, awak laaaagi hitam, pelat pulak tu (hahaha jgn marah :p), tapi awak juga yang paling saya sayang.

Ada waktu kita berbeza, ada waktu kita sama.
Saya kuat makan, awak pun kuat makan.
Saya kuat nangis, awak kuat marah -.- HAHA

Tapi.. Perbezaan itu melengkapkan dan persamaan itu keserasian. Kan?

"Melihat dirimu ada senyum, canda dan tawa" :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment