Dear Followers :)

Saturday, August 7, 2010

halusinasi

hey dear ..

pada pagi sabtu yg sejuk ..

jam 830 pagi .
" yaya , aku nak balik nih . ade hal . sorry ey " kata eka .

aku pun termamai-mamai menyedarkan diri dan " aa okay " , dan aku mula dapat menangkap sesuatu di sebalik tindak tanduk eka yg agak kelam kabut dan bermuka ketakutan itu apabila yana bertanya ;
" eka , dye tu laki ke pempuan ? "

emm .. lepas tu aku pun terus ke katil yana dan bertanya ape hal yg sebenarnya ..
" semalam ( pukul tiga pagi ) eka dengar ade org mcm ketuk katil dye . then bunyi org berjalan , lepas tu bunyi org letak kerusi . masa eka dengar org tu ketuk katil dye and berjalan , dye tak buka mata . tapi bile dye dgr mcm ade org letak kerusi , dye buka mata . and dye nampak ade kelibat lelaki . "

sukma ngan eka yg dah balik suruh kitorg balik uma sbnarnya . since malam ni akan ade 3 org je yg tido dalam dorm ni kan . yg lain sume balik . tapi nape ntah , kitorg tak balik . rasanya takde pape kot , insyaAllah .

aku rasa eka terbawa-bawa time masuk pondok puaka ptg tu kot . tapi eka kata " kalo nampak kelibat ya la kot terbawa-bawa , tapi kalo dengar tu terbawa-bawa gak ke ? " err dan aku tade jwpn untuk itu . ade sape2 yang ade jawapan ?

aku rasa dan sukma rasa dan yg lain juga patut rasa kita semua kena mula balik baca yassin beramai-ramai , dan solat berjemaah lagi mcm dulu . yeahh , masing-masing dh mula busy tapi kita kena juga luangkan sikit masa bersama-sama untuk itu . tak lama pun kan ?

sekian terima kasih -__-

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment