Dear Followers :)

Sunday, January 16, 2011

=='


Assalamualaikum ,

Mixed feeling .

Sebenarnya aku sekarang nie dah takde mood sgt nak blogging , sbb that matter always mess me up . Most of my time aku keep thinking of it je kot . Entah la , taktahu bile benda nie nak clear .

So sebagai kesan , ade byk benda yg sebenarnya aku nak story , tapi tak tertulis kat sini . Nanti la tunggu aku heal myself semula , insyaAllah if that one fine day comes , aku blogging semula .

(bukan ade org kesah pun kan sebenarnya aku update ke tak blog aku nie. haha)

****** **** ,
rindu itu indah bile orang yang kita rindu , rindu kita kembali . sayang itu sangat indah bila orang yang kita sayang , juga sayang kepada kita . cinta itu paling indah bila orang yang kita cintai , mencintai kita kembali .

All mine all yours . i miss you . even though there's no more you on my photos , no more you on my wall , never mind , you're always in my heart . and so , bear in mind that you are always in my mind . i love you :'(

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment