Dear Followers :)

Tuesday, January 25, 2011

life is wonderful ?


Assalamualaikum ,

LIFE IS WONDERFUL . Ya ke ? Sebelum nie title blog aku LIFE IS WONDERFUL . Tapi bila aku fikir smula , kat mana yg wonderful ?

Setiap hari buat benda yang sama . Tidur , makan , mandi , solat , study , berbual , blablabla . Apa yg wonderful ? Bosan buat benda yang sama . Yelah , kadang-kadang tue pegi holiday , rasa la kan mcm ' Wowww wonderfulnya life nie ' , lepas tue , kembali smula pada yang asal kan ?

So , kat mana ? Wonderful bila ada org cakap "i love you , syg " ? "Take care , dear" ? Heh ? Mcm tue wonderful ke ? Lepas tue kalau kena tinggal , rasa mcm nak mati pulak kan ? Dah tak wonderful dah ? Life means nothing la pulak eh lepas tue ?

Habis tue kat mana yg wonderful ? Kalau sakit , wonderful tak ? Wonderfulnya rasa sakit nie . Sakit la lagi , sakit la lagi , please ==' HAHA ade tak orang cakap mcm tue ?

Ke life nie wonderful bila kita success ?
Wahhh dapat 4 flat , wonderful gilaaa ! Heh ? Mcm tue ke ?

Ke wonderful sebab dlm life nie , kita ada banyak cabaran yg perlu dilalui ? Being loved , being hurt , bla bla . Apa yg wonderful ?

Hmm . Aku still tak faham . Kadang-kadang mcm bosan pun ada . Tapi aku orang Islam . Aku mana bole putus harapan untuk hidup . Betul tak ?

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment