Dear Followers :)

Sunday, January 2, 2011

sakit jiwa

Assalamualaikum ==(salam takbole tinggal)

GRRRRRR !! Boleh tak kalau aku nak merepek kejap ? yes aku bengang . haaa entahh la nape , saje je kot nak rasa bengang . grr ada ke mcm tue ? aah mmg takde pun . Umph !

Haishhh apa entahh motif sume nie . dia suka dia suka , aku taksuka tahu takkkk ? yeah aku tahu dorang taktahuuu . Macam mane entah bole terjentik rasa ******* nie . eh ngek betol yaya nie , stop it lahhh . saja je tue nak bergurau , kau takyah nak sakit hati sangat lah . tak ke mana kot . haish kan dah bertahun-tahun . yg tue baru berapa hari . hmmmm . kawan tue kawan jugak , tapi mana bole ambik aku punyaaaa !!!! carik lain lah bole tak ? pffft ! aku tak relaaaaaaaaaaaaaaa !!

Hmm aku tau korang tak faham . takyah cuba nak faham sebab aku takkan bagi korang faham . nie masalah jiwa aku sendiri . nanti aku settle diam-diam . yaaa sekarang mmg aku tgh sakit jiwa . argh ! sabar sabaaaar . tarik nafas dalam-dalam . kau takyah nak fikir jauh sgt ok yaya . calm down , calm downnnnnnnnn . pffffttttt !!!!

TAK BOLEHHHH !!!!!!!!! :'( Eeeei geramnyaaaaaaaaa ==

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment