Dear Followers :)

Tuesday, June 28, 2011

Awak dah besar ♥ :)


Assalamualaikum ,

Jam 0000 sekarang nie .

Awakkk , selamat hari lahir ! Kalau ikut FB awak , birthday awak harini kan ? Aku tak lupa pun -____- Hmm , tiba-tiba aku rasa macam sedih lah . Rindu yang sangat membuak-buak nie . I've been waiting for this day long time ago . Dulu aku berangan nak jadi orang pertama yang wish birthday kau . Tapi malangnya jejak kau pun aku tak nampak .

H.A ,

Selamat 22 tahun ! Apa khabar kau kat sana ? Kalau kau tengah makan sekarang nie , jangan tersedak kay . Aku tengah sebut nama kau berulang-ulang kali dalam hati ini . Aicehh =='

Kau selalu berikan aku persoalan yang tak ada jawapan , Rie . Atas alasan apa kau buat semua nie kat aku ? Suka-suka atau hobi ? Aku nakkkkkk sangat tahu . Hmmm ...

H.A , semoga hari ini membawa seribu erti untuk kau . Manalah tahu kau ada jumpa gadis yang buatkan kau tertambat hati ke , aku doakan kau bahagia dengan dia . Manalah tahu hari ini kau naik pangkat ke kan , aku doakan kau sentiasa berjaya dalam hidup tak kira di dunia mahupun akhirat .
Manalah tahu hari ini kau teringat kat aku ke , aku doakan kau sentiasa ingat kat aku . Eh , macam tersasar jauh pulak -_____-'

H.A , tolong jaga diri kau baik-baik . Mungkin dah sampai masa aku teruskan hidup dan biasakan diri untuk terus hidup tanpa kau . Orang kata kalau kita sayang seseorang , biarkan dia pergi . Kalau dia kembali , itu bermakna Tuhan dah takdirkan dia untuk kita . Kalau tidak , maksudnya dia tak pernah ditakdirkan untuk kita . Atau ayat yang lebih tepat sebenarnya , tawakkal jelah . Tuhan itu tahu semuanya , bukan ?

Aku teruskan hidup tak bermakna aku melupakan kau . Aku masih menanti , cuma aku membuka lebih ruang untuk diri aku sendiri supaya aku boleh jadi lebih tenang .
Ahad lepas bila aku tengok tv3 , aku terletak harapan kau keluar TV tau ! Haha . Mana la tahu kau ada kat Jom Heboh tue kan . Tapi tak ada :/

H.A , semoga kau sentiasa bahagia di sana . Aku nak sangat tengok kau senyum selalu . Kau jaga diri baik-baik tau , jangan sampai patah riuk lagi . Aku risau . Kau pun dah besar kan , harus lebih matang dalam semua aspek :)

Walaupun satu minit , aku tak pernah terlepas daripada TERfikirkan kau setiap hari , H.A . Okay lah , aku membebel sorang-sorang pun takde guna kan . Bukannya kau ada pun untuk baca benda nie . May Allah bless you always , awak . Jangan lupa solat tau . Assalamualaikum .


Happy birthday to you ,
Happy birthday to you ,
Happy birthday to H.A ,
Happy birthday to youuuuuuu !

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment