Dear Followers :)

Saturday, June 4, 2011

Semester baru bermula lagi

Assalamualaikum ,

Intake baru nie terlalu ramai sampaikan ramai student lama yang terpaksa disepak terajang ditendang keluar dari kolej kediaman . Siapa-siapa yang memang mengharapkan kolej , tak ready dengan rumah sewa memang menghadapi masalah .

Untung saja aku dan kawan-kawan dah siap sedia cari rumah sewa dari sem lepas lagi . Tak ada la kelam-kabut sangat , dah well prepared pun .

So , kira dah seminggu sebenarnya aku duduk di tempat baru nie . So far everything is okay . Masalah-masalah kecil yang macam budak-budak tue aku malas nak ambil kisah . Buat menyakitkan hati je , ya tak ? Sukahati kau lah nak jalan macam gajah ke , nak hempas pulas pintu macam itu je la kali terakhir kau boleh pegang pintu ke , blabla .

Asalkan kau tak kacau hidup aku dan kawan-kawan , FULLSTOP .

Jangan nak cari pasal sangat , parah kau nanti . Aku diam-diam hati berisi tau . Haa takut tak takut tak ? :P

By the way , aku seronok je tinggal dengan kawan-kawan yang tiga orang tue :D Betullah , apa yang Allah tentukan itu yang terbaik . Walaupun tak la luas ruang kitorang , tapi ok je kan ? Bersyukur dengan apa yang ada . Nanti kita cari yang lebih selesa ok ? :)

Oh yes , subjek untuk sem nie aku tahu mereka lebih tough . Korang semua tolong doakan aku tau ? Semoga Allah memberkati .

Hurmm . Seminggu aku busy , tak ada apa-apa khabar pun yg aku dapat daripada kau . Rindu doe -_______-

Hmm , till then .

Wa bila hi taufik wal hidayah , assalamualaikum :D (i blaja arab language tau u olls , haruslah cakap arab sikit . hikhik)

awak tolong LIKE ya ? :)

3 comments:

  1. eyh, yaya dah tak belajar arab lah yaya. kite ambik manderinn. :) hmm, kau bahagia ? aku pn bahagia. aku harap, kite akan kekal bahagia smpai bile2. takde lg yg sedeyh2 dan menyakitkan hati. k . i love u.

    ReplyDelete
  2. bukan manderin lah alien , tapi MANDARIN . pentol tau kau niee . haha :P

    ReplyDelete
  3. alah, sama je kite. same2 pentol :P tp sekarang, ambik arab balik. mcm keling mabuk seyhh :D

    ReplyDelete