Dear Followers :)

Sunday, August 14, 2011

Main Gila.

Assalamualaikum.

Dia main gila dengan aku. Serius dia memang saja nak buat aku jadi gila.

Hello, kau takpayah buat macam tue pun aku dah ada potensi nak jadi gila tau. Ergh~

First thing first, aku nampak wall post dekat wall kau, cakap kau dah ada tiket flight. Okay fine, itupun through FB kawan aku. Kau ada cakap, "Peninsular, here I come!"
Aku tarik nafas panjang.

Then few days lepas tue, kau naik status lagi, kau cakap #currently at KLIA. Klau kat kl, bila brbuke ek? :O"
Aku komen, kau tak reply. Instead, kau like je. Fine, aku tarik nafas panjang lagi.

Lepas tue pagi tadi aku bangun, KakSar kejut ajak pergi Kota Tinggi, beli baju raya. Aku macam, 'ah? Kota? Jauhnyaaaa.' tapi still bangun juga pergi mandi dan semuanya.

Lepas mandi aku online. Aku nampak status kau lagi.
"otw to Kota Tinggi Waterfall. singgah2 aje :) aduhhh pening hotak"

Dan aku pula like "WHAT THE HELL??????????"
Kali ini aku tarik nafas yang sangat panjang. Lagi, lagi dan lagi. Sangat panjang.

Oh man, apa yang kau nak sebenarnya? Boleh tak jangan ego terus mendiamkan diri daripada aku?

# Kejap lagi baru nak gerak pergi Kota Tinggi.
Tuhan, apa semua ini? Tolong tunjukkan apa yang terbaik untukku. Aku merayu... :'(

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment