Dear Followers :)

Saturday, August 27, 2011

S H R ! :')

Assalamualaikum.

Aku tahu aku seorang gadis yang sopan dan santun, tapi tidak sesopan dan sesantun sangat lah. So, memang taklah kalau aku tak pernah memaki hamun atau mencaci atau meninggi suara atau berkata-kata sinis atau apa-apa saja lah kan.

Maka dengan itu, aku bersyukur sebab aku still bernafas lagi dalam bumi Tuhan yang indah walaupun ada banyak cabaran ini. Heee. Terima kasih Tuhan sebab aku still lagi ada peluang untuk memohon ampun dan maaf di atas setiap keterlanjuran kata atau perbuatan yang menyakitkan hati atau jantung atau apa-apa organ dalaman mahupun luaran kamu orang semua. Maaf maaf maaf -.-

Jangan risau, aku tak pernah berdendam. Aku maafkan semua kesalahan yang kau orang pernah buat kat aku. Eh? Tetiba je. Haha =='

By the way, jangan time raya je baru nak minta maaf bagai. Kan kita wajib minta maaf setiap kali kita buat salah. Eh wajib ke? Sukahati aku je an. Tapi itulah yang terbaik kan. So anggap je la wajib. Tuhan suka org yang memaafkan. Tak gitu? :)

SELAMAT HARI RAYA.
JAGA DIRI AWAK SEMUA BAIK-BAIK OKAY.
:)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment