Dear Followers :)

Friday, August 12, 2011

Unexpected thing will sometimes be real !


Assalamualaikum.

Siapa sangka? Takde siapa pun..
Ini nama dia rezeki Tuhan. Aku cuma mampu berharap rezeki ini sentiasa menjadi milik aku. Amiiin.

Kalau aku berusaha, tak mustahil kan? Tolong sepak aku supaya aku berusaha lebih lagi..
Doa ayah dan mama, InsyaAllah aku takkan pernah terlepas daripada mendapatkan itu..
Restu pendidik, aku akan sentiasa pohonkan. Semoga mereka sentiasa menghalalkan semuanya.
Berkat dan redha Allah pula, akan aku sentiasa minta.

Semua faktor itu sebenarnya faktor yang sangat-sangat mempengaruhi. Minta dijauhkan aku jauh daripada itu semua. Amiiin.

Aku selalu bermimpi menjadi ini, tapi aku tidak pernah menyangka akan menjadi realiti. See, tiada yang mustahil dalam dunia ini kan?

Nak kata aku pandai, tidak, aku tidak rasa aku pandai pun. Sikit pun tidak. Ada lagi yang jauh lebih pandai daripada aku
-.-
Dulu masa sekolah, aku selalu gagal. Sampaikan aku pernah tak lagi rasa sedih bila aku gagal. Serius!

Bila orang cakap aku pandai, aku cuma aminkan. Syukur.
Bila orang kata jealous dengan aku, aku tidak suka. Janganlah, tak perlu jealous dengan aku. Aku bukan ada apa-apa pun..
Bila orang minta tolong, aku akan cuba sedaya upaya aku. Selagi yang aku daya, selagi yang aku mampu.

Manusia semuanya ada kelebihan dan kekurangan sendiri, bukan? Mungkin ini kelebihan yang Tuhan bagi buat aku sekarang. Dan aku akui, aku punya sangat banyak kelemahan. Sangat banyak!

Tapi aku bersyukur sangat sebab Tuhan bagi aku peluang untuk gembirakan hati mama dan ayah. Itu yang paling penting buat aku. Terima kasih, Tuhan. Tolong berikan aku peluang ini lagi boleh? Wink wink ;)

I need to be in a room of improvement. Yes I need to. I have to make some changes, and I am in the process. Blood, thanks for always reminding me not to take things easy anymore. Thanks for keep supporting me. Special thanks for being here with me all the time, holding my hand and walking together with me. May Allah bless us and may the success be ours! Thank you Eka, I love you much! ♥



NUR AFIQAH ASMUNI, MY BLOOD ♥


And to the rest.. Lets move on.. Lets do huge changes.. Lets prove to our lecturers that we too, can be the best! InsyaAllah.. Whatever it is, everything starts from ourselves. Nobody can change you unless you change yourself, in the first place.

All the best, guys! :)


awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. terima kasih ajar sy banyak bende awak . erti kehidupan , sahabat & mata pelajaran :D
    *mata pelajaran sehh . hee
    sy sayang awk , sahabat ! <3

    ReplyDelete
  2. mata pelajaran? hahaha. sengal la awak niee. hmm. saya sayang awak jugak! :D ♥

    ReplyDelete