Dear Followers :)

Sunday, February 21, 2010

21st february 2010 :)

hello peeps ;D

YEAYYYY !!! i have passed my computerized test with flying colours kottt . heee . alhamdulillah . i took the test with my bestest buddy , Marina . unfortunately , she scored more than me , ehemmm , only one mark haa :P she got 48 / 50 , just like her boyfie . jodoh kottt . heee . dah kalau dye dapat 48 tuu , aku dapat 47 / 50 lahh . adoi , tuh pun takdapat fikir ke ? :P sape yg same dgn aku pulakk ? jodoh aku mane jodohh aku ?? ahaha :P

lepas kitorg amik test tuu , kitorg terus terkedek-kedek pegy jusco . alamak , baru pukul 10:20 lahh . mcm tkde org sgt kott kat sane . kedai punn banyak yg belum bukak . kalau bule aku nak tlg bukakkan je . hehehe :D and then kitorg pun kua balik , g bustop dan menunggu . yeayyyy lambatnye bus sampai , matahari dah terik nih . haihhh -__- akhirnya penantian kitorg berakhir gara-gara bus Triton yg dinantikan sekian lama tiba . kitorg pun naik dan menuju ke destinasi yg ingin dituju : CITY SQUARE

pukul 11:30 kott dah sampai sane . alamak , masih terlalu awal rasenye . punnnn same , tkde org sgt . tkdapat nak cuci mata . haha . sampai je kat sane , kitorg pegy beli tiket wayang utk dua org bertajuk ' lu pikirlah sendiri de movie' tayangan jam 1:20 petang . ade gap mase enn ? so , kitorg pun jalan-jalan-jalan-jalan-jalan-jalan-jalan ke serata tempat yang ade . masuk innercity dan ternampaklah sehelai cardigan putih . ALAMAK , cantik kott . kitorg sgt tertarik dan berniat membelinya kemudian . then kitorg pun jalan-jalan-jalan-jalan lagi . pukul 12 lebih , kitorg pegy ke mcDonald utk membeli makanan ajaib . kenapa ajaib ? sbb makanan tersebut bule menghilangkan rasa lapar dalam diri anda , anda dan anda . * copycattt lu pikirlah sendiri de movie . ahahaha :P lepas kenyang kitorg pun masuk innercity smula lalu membeli cardigan yg diminati sebentar tadi . murah je , tkde brand pun . jalan-jalan , ternampak kedai F.O.S dan kitorg memasukinya . wehhh sumpah , i like the shirts veryveryvery much ! buy one and one more and one more for me , please ? huhu . * next time kot kalau nak kena beli sendiri :(

pastu pukul 1:15 petang , kitorg pun naik dan masuk room 4 di mana filem yg ingin kitorg tonton ditayangkan . kitorg amik seat E 14 && E 15 . aku duduk kat seat E 15 , manakala E 16 diduduki oleh seorang lelaki kacak . rambutnya sedikit berdie , tetapi malangnya membawa anak bini bersama . * haha . apesal aku mcm bongok je nih ? * hmmm . two thumbs up utk lu pikirlah sendiri de movie . sempoi jehh lawak si nabil tuh . and ade satu part , air mata aku hampir meleleh deras . nasib baik bule tahan . haha . tacingggggg sia :P

lepas dah hbs movie pukul 3 lebih tuh , kitorg pun dah boring lantas keluar mencari bus yg menuju ke taman universiti . dah jumpe , masuk dan duduk lahh enn . terus menanti bus tersebut meneruskan perjalanan yg masih jauh . ohh , aku terasa sangat mengantuk dan terus melelapkan mata . take a nap je , tkde lahh sampai berdengkur kott .** Marina , ade ke aku berdengkur ? takde enn ? :P

eh , dah sampai jusco semula ? hee . pukul 4 lebih kott mase tu . lepak kat mcDonald jap , sambung makan ayam goreng spicy yg tak hbs tadi . haha . handsomenye brader yg duduk depan meja kitorg tuh . mancung betul hidung dye . baru je nak puji lagi , terus reject . alamak , dye smoking lahh :( pastu jalan-jalan lagi , dan kitorg bertemu dgn Sasi kesayanganku kat kedai ##### ( err tak ingat lahh name kedai tuh , sebelah paparoti je ) . lepas tuh kitorg lepak sama-sama kat arena , aku dan Marina berkenalan dgn rakannya , Suresh . hai handsome :P haha . pastu penat berbual , naik atas kejap nak beli cool blog . yeayyy Sasi nak belanja . dah naik atas tuh , ternampak ade function ape ntah . Baby Johnson kott , amik gambar budak-budak utk masuk pertandingan sape paling comel ( agaknya lahh ) . well , kalau dorg amik gambar aku , mesti aku dh menang HAHAHAHA berangan je lahh enn . kitorg nampak then kitorg pun sebok nak amik gmbar jugak . tapi kat depan kedai cool blog je . haha . ade gambar aku dengan Sasi && aku dengan Marina . * sorry , takdapat nak upload sbb gambar tu sume ade dlm phone Marina and Sasi je . nak tgk dlm phone aku ? gambar monyet ade lahh HAHAHA lepas tuh enn tiba-tiba ade org call Sasi . then dye mintak diri , nak turun dulu sbb dye cakap kawan dye tinggal sorang-sorang je kat bawah tuh . eh Sasi , cool blog kitorg mcm mane ? adoi kena beli sendiri la nampaknye . haihhh -__-

lepas dh beli cool blog ( dengan perasaan hampa && kecewa ) , turun balik g tempat Sasi . duduk kat tempat meja bulat . aku dgn Marina , Sasi dgn kawan dye ( Steven ) . Suresh tuh dah pegy mane ntahh . ** eh , kenapa nama dorg sume starting with letter S ? huuuuu ^.^ kitorg duduk semeja , tapi aku dgn Marina busy survey org ( opss a*** , Marina join aku je . dye tak curang HAHA ) . ade sorang mamat nih enn , adoi cair aku . style dye mcm educated with his spects and his bag . awww handsome pulak tuu . erhhh kenapa kat depan dye ade awek ? frust gila enn HAHAHA * takde maknenye kott .

penat penat . dh pukul 6 nih . jum Marina , kite pegy visit Paie kat petronas . hehe . haiiii Paie sayang , muahmuah :* slumber je enn lepak kat sane berbual-bual , err kalau kaw kena marah enn Paie , padan muke taw . hahaha . kidding honey , sorry . YEAYYY dapat gula-gula nano free . thank you Paie , sayang kaw lebihlebih :* ( kiss lagi ) . ohh penatnye berdiri , kitorg pun pegy lepak depan kfc sebelah petronas tuu . eh , aku mcm kenal lahh budak nihh . errr Amirul Hadi rupanya . kaw still lagi comel mcm dulu , tak tinggi-tinggi . hehehe :D

lepas tuh pukul 7 , ayah aku punnn datang untuk menjemput kami hee terima kasih ayah . i love you :)

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. wahhh tahniaaaaaaah :D banggo nihh tumpang banggo sebab yana yang bagi yaya semangott Haha

    ReplyDelete
  2. hahaha . mekasihh yana sbb bg semangat . Wheep wheep >.< sayaaaaanggg yana sgtsgt .

    ReplyDelete