Dear Followers :)

Tuesday, February 2, 2010

perasaan

yeah , aku takkan marah :P i learnt smthg taw . jummm aku share . okayyy . aku blaja yg kite takbule na tetapkan perasaan seseorg tu kat kite saje . kite ade kekurangan masing2 . lagipun kasih sayang terhadap manusia mmg takkan kekal lame . kite sendiri takbule stop perasaan kite drpd suke kat org tuh kann ? even yg dh kawen pun bule suke kat org yg bukan bini dye , apetahh lagi yg belum kawen nihh . so , aku rase takde guna kite marah kat psgn kite tuu kalo dye terrrsuke kat org lain . tak ksah lahh suke ke , sayang ke , jatuh cinta ke .. let him/her be . takpayah lahh marah kat dye sbb mmg mcm tuhh lumrah manusia . and kite still bule jadi kawan yg sentiasa bersedia utk dye . plus , kalo kite syg dye , msti kite na tgk dye happy kan ? so , sacrifice . ape lahhh sgt korbankan perasaan utk org yg kite syg . lagipun bukan ke setiap ape yg berlaku tuh , ade hikmah di sebaliknya ? kadang2 aku seronok menjadi semakin dewasa , dan kadang2 aku juga takot utk menghadapi masa depan aku . tapi pape punnn , we have to be strong and live our life calmly . tenangkan diri . Tuhan kita sentiasa ada utk kita :)

awak tolong LIKE ya ? :)

4 comments:

  1. gile kentang siot
    ahaa

    :D
    tgk toothfairy la

    ReplyDelete
  2. hahaha . asal tgk tooth fairy ? bule hilangkan stress ? :P

    ReplyDelete
  3. hee . tkde bnde nak difrustkan . buang mase je umi . tak layak lahh nak frust :D kalo hilang smthg yg berharga takpelahhh frust . ehe

    ReplyDelete