Dear Followers :)

Saturday, February 27, 2010

Dear Yayah

hello dear friends :)

semalam lpas aku dgn kaknab follow mama bg kursus kat bandar seri alam , kitorg pegy jusco tebrau for lunch . pukul 12 lebih kot sampai sane . nak makan kat sini ke , nak makan kat sane ? jalan punye jalan , at last kitorg pilih The Manhattan Fish Market . nyummy , sedap gila makanan dye . tak tipu taw . seafoods dye sume fresh . ikan , mussels , sotong , prawns . memang sedap lahh . adoi , kenyang gila . burppp , alhamdulillah :P hehehe .

and then lepas makan , kitorg pun naik pegy ToysRus . lame jugak spend time kat sane . ade satu mainan dye tuuuu , best gila . aku suka sgt , budak2 mesti laaagi suka enn . hee . lepas dah beli barang sikit , kitorg meneruskan perjalanan yg masih panjang . blablabla .... * cut , malas nak cite . around 3 o'clock , masuk kedai Kidz World . kaknab beli baju Tom & Jerry untuk basyir ngan adik . birthday present . sebenarnya birthday basyir 25 feb , baru je lepas . tapi birthday adik 10 mei , lambat lagi . kaknab saje beli skali , nnt takpayah beli lagi . haha . mama pulak beli seluar untuk basyir ngan adik , pastu beli baju untuk adelia . barang sikit , tapi harga banyak ek ? heee :D

YEAYYY nih la klimaks story aku harini . kitorg pegy kedai buku Harris kat sane , kaknab nak cari novel Tunas karya Hllovate , tapi takde . susah gila nak carik novel tuh HAIHHH . yg aku pulak , masuk2 je nampak DEAR YAYAH THE SERIES . Mummyyyy !!! novel nih menggabungkan kelima-lima novel Dear Yayah . hahhhh , lima ? aku ade empat je ! errr . Dear Yayah 5 baru kua kott . hmm . aku carik Dear Yayah 5 sahaja , tapi takde . takkan aku nak beli Dear Yayah The Series kot , rugi je lahhh :( nak Dear Yayah 5 ; Sejuknya Eau Claire ! nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak nak DEAR YAYAH 5 : SEJUKNYA EAU CLAIRE !
** 44 kali aku taip 'nak' tuh , korg bace la sume . mane la tau nnt aku dapat en . hee :D

ini Dear Yayah 1 sampai Dear Yayah 4 yg aku dah ade .

ini pula Dear Yayah 5 yg aku nak sgtsgt ! please :|

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. happyning plus best akk .;)
    eyttt
    akk ckap pasal sape kt my love tuh ?
    sory cbuk ;p

    ReplyDelete
  2. hee , chichi sape ? :D my love mane ? yg kat tepi tuu eh ? ntahla , akk pun tatau . hehe .

    ReplyDelete