Dear Followers :)

Saturday, March 20, 2010

bawang besar

YEAYYY mama nak masak kojek harini . tau tak kojek tuu ape ? ia sejenis makanan , dihasilkan daripada kentang dan daging . sgt sedap . utk buat kojek tuu , bawang besar diperlukan . then mama pun arah aku kupas satu biji bawang besar dan potong dadu . aku berjaya mengupas bawang besar itu dgn jayanya . sampai saja part nak potong dadu , aku terdiam . bawang itu aku belah dua , kemudian satu belah itu aku potong vertically . lepas tuu aku blur , dan akhirnya bawang itu hancur ( tapi masih ada bentuk dadu . hehehe ) harap maaf , aku tak pandai potong bawang dan belum pass utk menjadi bini org . kepada ibu-ibu , jangan reject saya utk menjadi menantu anda . haha . saya masih bule belajar , belum terlewat lagi rasanye :D

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments: