Dear Followers :)

Monday, March 8, 2010

cool blog

i got flu , quite bad . suara dh bertukar sbb sakit tekak . tadi balik keje , mama ngan adik nak cool blog . aku ngan basyir yg turun g beli . mase tgh queue tuhh , ternampak 'green apple' . Oh My God , aku dh cuba tahan tknak beli utk aku . tapi mase tgh order tuu , tersebut pulak 'green apple blog , taknak pearl satu' . hmmm . seronoknye nak minum , aku pun excited lahh nak try flavour green apple tuu . aku pun dgn rakusnya mencucuk straw ke dalam cawan , kemudian menghirup dgn penuh semangat . errrrrrrr takde rase pape punn . hmm .. aku lupa , deria rasa aku dh hilang . sia-sia je sumenye . my sistah ckp green apple sedapp . takpe , nnt aku cuba lagi . aku takbule patah semangat , btul tak ? :D

* bosannye tade deria rasa . cuba makan nasi ayam satu suap , takde rase langsung . terus rase malas nak makan lagi .

tyah : ang ade tak saket2 sendi ?
yaya : ade la jugak . pening kpale dari pg tadi tak hilang .
tyah : eh , bahaya tuu . ma , bawak la kak dayah g klinik . g check , takot kena denggi .
*** errr . takotnye . harap takde pape punnn , amin ..

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment