Dear Followers :)

Thursday, March 18, 2010

i have to

ouh , dah agak lama aku tak berbicara di sini kan ? rindu aku tak kawan-kawan ? heee :D

sebenarnya aku taktau ape yg patut aku bualkan di sini . nak cite pasal ape ye ? ohhh ye , aku mau membebel pasal lesen kereta yg sedang aku ambil lahhh . ahad nih aku baru nak pegy praktikal 3 jam . sgt lambat , bukan ? sedangkan marina dengan jayanya sudah pergi ke kelas tersebut dahulu , tanpa aku . * cehhh , kalau nak tunggu aku kempunan lahh jawabnye en ? aku busy dengan kerja lahh , mencari duit halal hasil titik peluh aku sendiri . huu . taktahu lahh mcm mane nnt . mengikut segala perkataan marina , sesi pembelajarannya seronok kerana beliau mendapat guru yang baik dan sporting , encik haniff . walaubagaimana pun , kelas itu memberinya kesan yang mendalam . kaki kiri serta tangannya sangat lenguh akibat terpaksa menekan klutch yg ketat dan mengawal stereng yg berat . huu . harapnya nanti aku tak apa-apa . excited lahh pulak rasenye . mcm mane lahh nnt ek ? msti aku berpeluh kan . msti aku nervous . hee . harap-harap dapat guru yg sebaik encik haniff ataupun yg lebik baik daripadanya . please ? tak sanggup lahh nak bertekanan perasaan dengan guru yg kurang baik . aminnn . anyway , all the best yaya ! :)

* org cakap aku tak reti nak marah org dgn serius . org cakap aku nih lembut sgt . hbs tu nak buat mcm mane ek ? aku dh mmg mcm nih la . harap-harap sifat aku tuh tak memberi apa-apa keburukan pada diri aku sendiri mahupun buat masa sekarang atau masa akan datang . however , i have to learn how to be firm in certain matters . hm yeah , i have to . still , i have to learn a lot as i am getting older and older . i have to be strong , i have to have high self confidence to face my future . i have to do this , i have to do that . i have to , i have to , i have to . errr , do i look more matured than my actual age ? if yes , do i care ? it's my life . hehe .

awak tolong LIKE ya ? :)

1 comment: