Dear Followers :)

Saturday, February 5, 2011

Hey , excuse me , who said I don't know how to cook ?


Assalamualaikum ;)

Wewiiit harini aku masak tahuu , rasa mcm bole pecah rekod dunia nie . Eh excuse me , bukan masak air ke , masak maggi ke , masak nasi ke okeee . Aku masak ayam goreng kentucky sama sayur air sama sambal belacan tahu . Eh lupa pulakk , nasi pun aku masak juga , kalo tak nak makan dengan apa kan ? Haa tapi yg nie yana tak tolong :P Memang terbaik 100% dari pasar tani lah bak kata adik yana . Oh sorry , sambal belacan yana yg buat . Sayur air pun yana yang ajar , ayam goreng yana tolong salutkan dengan tepung . Bhahaa tapi HEY ! AAK ? ada aku kesah ? Kira aku dah pandai masak oke :P

Pagi-pagi lagi dah bangun , kena hantar kaksar g keje . Lepas tue dalam pukul 930 pagi kot sampai Taman Universiti terus g pasar beli ayam dan sedikit sayur-sayuran , ohh tapi kitorang terlupa nak beli suun . Hihi , nak saya cakap terus terang tak ? First time nie saya g pasar beli barang sendiri . Selama nie mama dengan ayah je yg g shopping kat pasar . Haihhh =='

Lepas g pasar , balik ruma terus masuk dapur and tung tang tung tang start memasak . Nasib baik yana datang ruma , kalau tak memang tak jejak la aku kat pasar tue kecuali nak beli breakfast . Huhu sangat sadis , bukan ? :P

Mana-mana makcik , tolong lah masuk meminang saya . Nnt hari-hari saya bagi anak makcik makan KFC . Haha ;)

Mama , oke lepas nie kakdayah bole masak utk family . Hahaha . Lepas nie mana la tahu kalo yana stay ruma kita lagi ke , org stay ruma dia ke , nnt org belajar masak la yg lebih advance . Ada bran ? :D

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment