Dear Followers :)

Sunday, February 13, 2011

Luka di kaki nampak berdarah , luka di hati siapa yang tahu ?


Assalamualaikum :)

Hai , comel kan saya hari ini ? HAHAHA :P

Tengahari tadi pegy lunch dekat kenduri anak kawan ayah , kat alumni UTM . So aku pun bersiaplah seperti mana di atas sana tue .

Sebelum keluar ruma , aku nak makan kerepek gunting sikit . Nak makan sikiiit je, aku lapar sangat . So aku pun ambil la bekas kaca yg berisi kerepek tue lalu membukanya dan memakannya sambil tunggu diorang yang belum siap tue kan .

Oh alright , jom semua nak masuk kereta dah . So aku pun nak letak balik la bekas kaca tue atas meja . And suddenly .... TANGGGG !!!!!
Bekas tue terjatuh . Taktahu la mcm mana aku bole terlepas bekas tue . Habis pecah berderai kaca , kerepek gunting yang tinggal lagi sikit tue pun habis berselerak atas lantai .

Errrrrr ~ Sorry mama , kakdayah tak sengaja . Aha , mama tak marah langsung pun . But instead , mama cakap , takpe , biarkan la dulu , balik karang baru kemas .

OMK , aku terpijak serpihan kaca yang kecil . Makanya ibu jari kaki aku sebelah kiri berdarah . Alamak , banyak la pulak darah nie keluar . Al maklong lah , dah lama tak keluar agaknya :/
Alhamdulillah nasib baik kaca tue aku bole keluarkan . Terima kasih mama sebab tampalkan plaster . I love youhh :*
Tapi tak kesah sangat pun , sebab luka di hati nie lebih pedih daripada luka di kaki aku . (haha tak memasal je)

Then lepas balik dari kenduri , aku pun kemaskan kaca-kaca tadi . Mama cakap , "mama tak marah sebab lepas nie bole la beli yang baru." Hahaha :P Elehhh sebenarnya mama mmg baik pun , mama tak marah sbb mama fikir benda dah jadi , nak buat mcm mane . Kan ? :P

**********
Babe , apa keadaan kau kat sana ? Aku harap everything goes well . Kau sehat-sehat je kan ? Nothing bad happen to you kan ? Hopefully kaca pecah tadi tue tak membawa apa-apa makna yg buruk . Take care , H.A . I miss you , still :/

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment