Dear Followers :)

Monday, February 14, 2011

Sudahlah luka di kaki , ini luka di tangan pula ?

Assalamualaikum :/

Astaghfirullah , Subhanallah -____-

Ada baca entry aku yg sebelum nie ? Pasal terpijak kaca tue ? Hmm .

Kawan-kawan , malamnya aku balik kampus . Bila dah balik kampus tue , rasa bosanlah . Bila dah bosan , aku nak buat rutin aku . Tapi bila cari penyepit tue , tak jumpa pulak . And then , mcm biasa cari la kat dalam beg make up yana kann .

Biasanya letak kat poket tepi beg tue . So aku pun masukkan la tangan dalam poket tue . Dan tiba-tiba ...


OUCHHH !!!

Jari kelingking tangan kiri aku pula luka . Terkena gillete yana . Ya Allah , dah dua kali aku luka semalam . Rasa mcm risau punn ada gak . Umphh -____-

Wahai insan-insan yang aku sayang , aku harap takde apa-apa perkara buruk yang berlaku kat korang semua . Jaga diri baik-baik ya ♥

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment