Dear Followers :)

Saturday, February 12, 2011

Yeayy I went for a trip on 11th february 2011 VS ARGH I'm feeling so bad !

Assalamualaikum ;)

Malas sebenarnya aku nak cerita panjang-panjang . Takde apa sangat pun nak diceritakan .

First , aku dan classmates berkumpul pukul 630 pagi depan DK . (tak la 630 pg sangat kan)
Aku eka yana terlewat bangun sebab kitorang tido pukul 4 pagi . Erkkk -_-

Then , dekat-dekat pukul 7 pg gak kot bus baru bertolak . Ya , seronoknya tido dalam bus . Bila sedar je , dah sampai destinasi pertama kitorang , Nasuha Herba , Pagoh . Hihi :D

Oh yeah , aku minum satu air herba nie , nama dia Garcinia . Function dia , of course la utk lose weight . Thats why la aku minum . Hahaha . Rasa mcm dah kurang 15 kg nie :P (saya bohong , tolong la jangan percaya)

GARCINIA HERBS . Takyah nak banyak sangat la kan ? :P

After briefing , dorang bawa kitorang naik tren pusing-pusing tempat tue . Yeehaa mmg cantek tempat tue , aku suka . Kalau korang tak suke , aku pun takkan kesah punya :P terliur ya saya bile nampak tempat flying fox , kayak dan sebagainya tue . Haha


TREN :)

Lepas makan tengahari bernasikan beriani herba kot dan berlaukkan ayam , kitorang pun blah . It's almost 1 o'clock masa kitorang keluar dari Nasuha Herba . Thanks to all , saya doakan perniagaan awak tue terus maju jaya :)

Lepas tue bertolak pergi Azhar Food Supplier pula kat Rengit . Ada la beli-beli sikit . Azhar food nie dia buat kerepek banyak-banyak tue haa . Banyak tahu , rambang mata nak amik yang mane . Haha :P Lepas tue tgk sikit mcm mana worker dia masak kerepek tue . Ahaa nampak la juga diorang hiris ubi tue pakai mesin (of course la, gila nak pakai tangan?) , and then kat part lain , org lain goreng .

Lepas tue kitorang balik lah uni semula kan , dlm pukul 3 lebih dah bertolak balik .
HAHA tak seronoknya cerita aku . Hmm agak la , sebab ada problem sikit . It ruined my mood , actually :/ Tapi sekarang dah ok , I guess . Sorry okay , kitorang bergurau , and pls dont take it serious . Hopefully 'Smarties' yg aku bagi tue mampu merawat lukamu yang terpendam . Ekeke

***********
Boleh tak korang faham yang aku rasa macam aku tak berapa nak faham kenapa dengan aku sekarang sampaikan aku takbole faham diri aku sendiri sebab asyik berperang dengan perasaan yang macam-macam akhir-akhir nie dan hal-hal macam nie sangatlah mengganggu konsentrasi dan ketenteraman hidup aku . ARGH ! :(

Wahai segala perasa hati yang mengganggu , silalah dengan segala hormatnya saya menghalau awak pergi . Awak tolonglah pergi supaya hati saya jadi kuat dan tak fikir macam-macam lagi . Maksud saya , supaya hati saya lebih tenang dan tak sempat fikir saya sangat sunyi berseorangan dan saya memerlukan seseorang yang boleh menjadi sebab untuk saya senyum dan saya menjadi sebab untuk dia senyum .

Atau lebih baik lagi , ENGKAU , kembalilah supaya kau boleh buat aku tersenyum lagi dan jangan pergi lagi sebab aku sangat suka bila kau ada dan aku sangat tak suka bila kau tiada . Aku bosan bosan bosan bosan bosan bosannnnnnnnnnnnnnn KAU faham tak ?

Kalau aku cakap nak mati nampak mcm org takde agama kan , tapi aku rasa mcm nak mati :/ Ohhh aku mmg dah mati pun . I'm dying inside wehhhhh . Mampuihhh -_______-


awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment