Dear Followers :)

Wednesday, July 6, 2011

Genap Sebulan


Assalamualaikum

5 Julai 2011 , genap sebulan aku keseorangan lagi . Pergi dan hilang tanpa pesan , dan aku teruskan hidup tanpa ditinggalkan pesan .

Mungkin ini adalah jawapan . Mungkin ini bukan .

Aku ceria sungguh pada 5 Julai ini . Dari pagi sampai ke petang , aku tidak henti ketawa . Eh , nampak beno nipunyaa ~ Hihi .

Entahlah , mungkin aku cuba tidak memikirkan . Walaupun hakikatnya sebaik saja aku buka mata pada pagi itu , yang aku ingat adalah dia . Tapi mungkin dengan kekuatan yang Tuhan kurniakan , aku berjaya mengatasi semua perasaan itu . Aku berjaya mengawal perasaan itu .

Aku sebenarnya sedang melawan hakikat yang sebenarnya hari ini dia telah menguasai fikiranku . Tuhan , serius aku rindukan dia :'(

Wahai dia , hiduplah kau di sana aman dan bahagia . Semoga Allah merahmatimu :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment