Dear Followers :)

Sunday, July 31, 2011

When The Ramadhan Comes.


Assalamualaikum guys girls gays ..

Hai.

Saya ada banyak benda nak cerita, tapi saya tak ada mood nak menaip, kawan-kawan. Maaf maaf maaf!

1) Saya rasa bahagia bila saya tengok orang yang saya sayang gembira, especially mama and ayah. Mama ayah, i give this special for both of you!



And this is us.


Yaya, Eka dan Tika.

Alhamdulillah, terima kasih Tuhan atas nikmat ini. Aku bersyukur, sangat bersyukur. Hanya Kau yang mampu memberi aku nikmat seindah ini. Kau peliharalah aku dunia dan akhirat. Amiiin.

Aishah Dianah a.k.a Yana insyaAllah akan rasa feeling ini sem depan. Org doakan hang, Yana. Nanti kita akan bergambar mcm nie berempat okay? Promise me that you'll work hard for this. Anyways, KakDayah yakin hang bole dapat. Orang nampak kesungguhan dan usaha hang kali nie. InsyaAllah. Amiiin!



2) Saya suka nak cakap selamat berpuasa, kawan-kawan! Semoga Ramadhan kali nie much better than before. Tahniah dan Alhamdulillah sebab kita still lagi berpeluang untuk berpuasa tahun nie. Saya akan berusaha untuk kawal mulut saya daripada mengeluarkan perkataan-perkataan lagha sepanjang bulan ini dan harap-harap kekal sampai bila-bila. May Allah bless us!

Lagi sebulan, saya akan wish awak semua raya, ya :)

3) Maaf kalau ada kesalahan yang saya lakukan terhadap awak-awak. Saya mungkin sengaja, mungkin tak sengaja. Maafkan saya. Saya cuma manusia biasa yang tak pernah lari daripada melakukan kesalahan. Maaf.

4) Kakak, bukan niat saya untuk berperasaan macam nie. Saya harap saya bukan puncanya jika itu terjadi. Tapi insyaAllah itu takkan terjadi. Saya pasti akan rasa bersalah nanti. Saya minta maaf teramat sangat :(

### Tajuk entry macam takde kena-mengena. Biaq pi aihhh :D
Assalamualikum.

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment