Dear Followers :)

Saturday, November 20, 2010

ENGKAU

Assalamualaikum :)

This entry is specially dedicated to a man that I have known for only a month -_-

This is how we first began being friends . It happened on 20 Oct 2010 , exactly one month ago from today . "ada tyme x men komen2 ? smntara diriku mc on9 nie~ ahahaa "
haa and started from there , and because of his own friendliness , we keep communicating with each other . till now .

Oh ya , aku tak penah kenal dia sebelum nie . dia pun jauh sgt , kami dipisahkan oleh laut china selatan bha . tragis kan ? HAHA :P tapi , taktahu la kenapa , aku senang berkawan dgn dia . dia ada aura kot . mcm X-factor gitu . ahaha . kau jangan nak perasan ok ? :P

From day to day , we start being closer and closer . ohh itu aku la yg rasa , taktahu la apa yg dia rasa . ahaks -_- spend time dgn dia tak lama pun . plg lama pun aku rasa dua tiga jam je satu hari . tak smpai sejam pun ada kdg2 . dia pun busy kan , I know that and I do understand . cewahh :P aku pula skg nie tgh cuti sem , takde keje nak buat . nanti bila naik sem baru , mesti aku pun busy juga -_- but still , aku rasa aku suka close dgn dia . pelik tak ? I don't even know him at all . huhu . aku selalu mcm tak sabar tunggu tengahari . tapi kalau dia tak online tu , hampeh betol :( ahaha . crazzzyyyyyyy !!!! kan kan ? :P :P :P nasib baik jerawat aku degil taknak naik tauu ! :P

He lied to me once . dia memang nak kena ! aku geramm tapi aku tak rasa marah punn . because he did it for a reason . tapi reason dia pelik , tak masuk akal . ahaha :P OK takpe , aku terima :P lagipun benda kecik je . ehehh . jangan kau tipu aku lagi suda lahh , memang aku sembelih kau hidup-hidup . wahhh gangsternya aku ! bahahah :P aku nak kau tahu yg aku taknak kawan dgn org yg perfect je . tapi aku ikhlas kwn dgn kau , baik dan buruk kau , aku terima . sebab masing-masing tak perfect kan ? So do I , aku pun tak perfect . Tats why I want u to be honest . I want to know who u really are , not who you are . aku taknak friendship yg based on lies . I told u once right ? ;) I want an honest friendship . ahh sudahh , aku dah mula touching lahh pulakk . HAHA :P OK STOP IT .

Baru-baru nie , aku kenal dgn adik dia pula . Yup , she is also kind-hearted and I'm so glad to know her :) dia jua sgt peramah , just like her brother . aha :D you know who you are , kan my dear ? ;)

Here , I want to tell everyone that I'm so grateful to know both of them . Yes , it's true tat they are new in my life , but I hope there they will be staying in my heart forever -_- amiiin ~

CLOSENESS resides in the heart . So no matter how busy we are or how far we are , you are always remembered and cared forever ! ;)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment