Dear Followers :)

Friday, November 26, 2010

the things

Assalamualaikum :)

Weeehaa ! (apa tu? :P)

14 days .
Sekarang nie , kerja aku countdown sahaja , tunggu hari di mana result exam keluar ! only fourteen days left to 10 dec 2010 -_- Aha , I don't feel any feeling of nervousness yet . NOT YET , ok . The beautiful , colourful butterflies are on their way to my stomach , I believe . They told me tat they're in 'Negeri di bawah bayu' . bhahaha :P OK I AM KIDDING .

Kawan-kawan , remember I told u I want to learn cooking ? Ehehh once again , in my dream :P kenapa ey ? sebab .. sebab .. sebab aku malas kot . hehe . kalau mama masak , aku tolong benda2 basic je . tak tgk pun mama masak -__- minta maaf ya ?

DIET ? Aha , this one aku take it seriously . Yupp I'm on diet . seriously I am . I DO NOT kid youu . trust me . I'm trying my best not to eat everytime I feel like eating . Jihad nafsu nie . ahaks :P Tapi ada jugakk kadang-kadang aku tak tahan , aku bosan , aku makan jua . Teeehee . Tapi aku rasa mcm suda ada sikit perubahan nie . Amiin ~ :D
Ohh ya , here , I want to say sorry to Paie and Marina , for I refused to eat with you both the day we went out . Hmm , rasa mcm kesian pulakk bila dorang ajak makan aku taknakk kan . hbs tu mcm mane ya ? aku tgh diet nie == aku rasa aku annoying ==

Till then , tata ~! :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment