Dear Followers :)

Monday, November 8, 2010

three years ago in memory

Assalamualaikum :)
(jawab jangan tak jawab)

Boggy ,

baru aku teringat yang khamis nie , aku ade exam mgt anddddddd result UPSR keluar . my younger sister ade sorang amik UPSR . wish all the best for her . and lg sorang younger sister tu pun ade amik exam besar gak tahun nie , PMR . cakap pasal PMR , aku teringat zaman dolu-dolu .

It happened three years ago . masa tu aku PMR lahh . bulan sepuluh kan korang ? tak ingat lahh berapa haribulan . masa aku PMR tu , abg maien sakit demam denggi . hmm dia kena dekat KL . dia kena duduk kat Hospital Ampang Puteri , lama jugak lahh . so mama and family yg lain semua pegy KL . tinggal lahh aku sorang kat JB nie . selama seminggu exam tu , aku duduk kat uma nazihah . haa ingat lagi mase tu time puasa , bulan ramadhan .

sedih la jugak kot time exam mama and ayah takde by my side . tapi i knew doa diorang always with me . kan mama ayah ? hmm . tapi everyday mama call aku . so kurang lahh touching . cehhh :P plus, aku rasa family nazihah welcomed me well . thanks a lot makcik and pakcik sebab tolong jaga saya . saya takkan lupa sampai bile-bile . semoga Allah merahmati mu . Amiiin ~

Plus , ada rahmat juga nie rasanya . Since aku duduk sana , bole lahh aku blaja sama-sama dengan nazihah . ape yg aku taktau , tanya dia . dia budak pandai :) aku sayang sangat dgn kau , nazihah . aku nak kau selalu kuat dalam meneruskan hidup , mcm mana aku sentiasa cuba utk jadi kuat dlm meneruskan hidup aku . aku nak kita sama-sama usaha yg terbaik utk berjaya dalam hidup . ok sayang ? i will never let u down . trust me . i always be there by your side . find me whenever u need me and insyaAllah i'll try my best to help you , my dear .

And alhamdulillah , result PMR aku dapat exactly dengan apa yg aku target . aku mmg nak straight A's , tapi aku tak target itu according to apa yg aku dah jawab . aku memang tau aku takbole achieve straight A's tu . ahaks . sedar diri kan aku ? -_-

Yang pasal abg maien tu , alhamdulillah umurnya dipanjangkan . mungkin berkat doa drpd semua orang , bulan ramadhan lagi kan . alhamdulillah , syukur teramat syukur . kalau tak , taktau la ape jadi . hmmmm -______- semoga kita semua diberkati Allah di dunia dan di akhirat sana . aku nak sangat jumpa lagi the whole family aku kat syurga nanti , hidup bahagia kat sana pulakk . Amiiiinn .

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment