Dear Followers :)

Tuesday, December 21, 2010

Aku Tak Bodoh

Assalamualaikum ;)

Hehe . Sape dah tengok muvie nie ? Aku dahhhhhhh ;)

Okay , mesti korang rase "yewww cite ape entahh niee . ngarut gile , tajuk je dah mcm ape kan" , Haa betul tak ? Hehe . Frankly speaking , aku pun rase mcm tu juga mula2 . Syida lah , dia yg tgk dulu . Pastu balik rumah je , tak habis2 cakap cite nie best , cite nie best . Aku pelik ape benda yg best sgt entahhh . Mcm mengarut je . Pelakon dah la sape2 je kan . Takde remy ishak ke , ashraf muslim ke , fahrin ahmad ke . Haha :P

Sekali , kawan aku ajak tgk muvie , cite nie . Haa dah bagus sgt la tue , meh sini aku nak tgk ape benda yg best sgt . Haha . Kerek gila aku . Okay , masa tu tengahari , aku bet mmg tak ramai la kan yg tgk muvie nie . Memang betul pun , dah la tak ramai , lambat lak tu start . Patutnya 12.30 , ini pukul 12.45 pun belum start . Ceittt , aku tidur pun sempat tahuu == :P

Once cite nie start je , kitorang takbole berhenti gelak daaaa .. Hehe . Aku berani cakap , cerita nie lawak gila . Korang nie , don't judge a spoon by its silver-ness (ade sape2 kenal peribahasa nie ? :P) Haha ok takpe , teruskan dgn Aku Tak Bodoh . Korang pegy lah tgk , tak kesah la beli cd ke apa , tapi tak rugi tauuu . Sokong la produk buatan Malaysia . Better daripada korang tgk cite Piranha yg entah pape je . Haha tak memasal ==

Aku bagi 4.95 bintang kat movie nie . Haa hebat tak hebat tak ? :P Tukar la persepsi korang . Cite nie ade banyaaaaaaak pengajaran , bukan suka-suka gelak je tauu . Pasal kekeluargaan , pasal persahabatan , social problem , blablabla . It was too fantastic and realistic . Movie nie memang sebiji-sebiji berlaku kat dalam life manusia zaman sekarang . Sampai ada part tue , sangat menyentuh perasaan . Rasa mcm nak nangis je . Err , rasa je lah . belum nangis lagi , mampu tahan lg . Haha :P

****
Cerita Aku Masih Dara best tak ? Nie satu lagi movie tajuk pelik . Ahaha :P

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. dgr cite,movie aku masih dara ada adegan budak bwh umur xpatut tgk,emm..

    duniakiesya.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. oh yeke ? alamak . btw thanks for the info :) ade jugak dengar2 cite dia mcm ngarut sikit . huhu

    ReplyDelete