Dear Followers :)

Thursday, December 23, 2010

Dia dan harapan itu

Aku tak kenal dia
Dia juga tak kenal aku
Aku di sini , dia di sana
Aku dengan cara aku
Dia dengan cara dia

Tapi setiap saat yang berlalu itu
Aku rasakan seperti dia di sini
Dekat di sini
Di hati aku

Aku tahu ini pelik
Tapi ini benar
Tiada yang benar melainkan yang benar belaka

Hari itu
Dan hari-hari yang lain juga
Aku lihatkan dia
Tersenyum melihat aku
Berkata-kata kepada aku
Setiap daripadanya indah belaka
Oh , aku hanya bermimpi di siang hari

Harapan itu
Aku letakkan pada dia
Yang sebenarnya aku tidak tahu
Mana kebenarannya
Dan mana akhirnya
Pelik , bukan ?
Tapi ia benar .

Dugaan itu
Aku tempuhi jua
Walaupun berat untukku
Namun aku tahu itu yang terbaik
Buat aku dan dia

Dan aku berdoa
Suatu masa nanti
Dia kan hadir ke sini
Untuk rungkaikan segala persoalan di hati ini
Hati yang tidak pernah lelah menunggu
Walaupun hampir saja ia berputus asa
Tetapi dikuatkan semula
Dengan segunung harapan

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment