Dear Followers :)

Tuesday, December 21, 2010

ini kisah aku yang punyaaa

Assalamualaikum :')

Hahaha . I am soo sorry . I promised u not to tell stories about him again rite ? I just can't do that :P Hehe . Kalau rasa-rasa mcm bosan , sila visit blog lain ya . Kalau korang agak-agak busy body tu , jom lah aku cerita . But not that detail ;)

Semalam , mcm biase aku onl fb dan biarkan sahaja , syida yang gune laptop . Aku baring je , lepak2 depan tv . Masa tu pukul 3 ptg lebih la kot . Aku tak mengharap pape pun , sebab aku dah letih tunggu si mamat tu online . Baring punya baring tue , tiba-tiba adik aku jeritt . " Kak Dayahhhhhhhhhh !!!!!!! " ( sambil tunjuk laptop kat aku . tak la kuat pun jerit , suara excited je ! haha )

OK ! Aku laaaagi lahh excited ehh . Haha . Dushhhh ke tepi hang , kakdayah nak ambik laptop nie ! :P Kesian syida , tapi sorry lah . Fortune knocks once at every man's door tauuu . Hehe .
H.A online lah , dia IM saya , after berapa abad entahh diam dan diam terus . Gila kau aku tak excited ? Hahaa :P

Maka bermulalah al-kisah yg sangat panjang . Tetttttt ~! Secret di situ == ;)
Haha sampai lah fb aku dengki , dia cakap aku offline , H.A pun offline jua .
Weehhhh aku belum offline lahhh :(
Grrrr .
Sahih ke tak story dia , itu aku takdapat jamin . Kena la tanya ulama bukhari dan muslim . Hehe . Tapi aku nie taktahu la kenapa , hati aku mengiyakan aje . Mcm lyrics nie " I don't know why I trusted you , but I knew that I could" . Haaa hadoiii == Kau mandrem aku ehhh ? Haaa baik cakappp !! :P

Okay , sekarang aku consider je la sume dah clear . Masalah dia , aku doakan cepat2 la dia dapat settlekan . Smoga kitorang dapat berkawan lagi mcm biasa . Sekali lagi aku cakap , berkawan mcm biasa ;)

Till then . Byebye dearest friends :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment