Dear Followers :)

Friday, December 31, 2010

time flies ..

Assalamualaikum :)

Hey guys girls gays , how are u doin ? sedar tak sedar tak , 2010 dah habis ?
apa ? azam belum tercapai ? haa cepatlah capai , kurang drpd 24 jam je lagi nie ==

UMPH . First of all , i'd like to say HAPPY NEW YEAR , kawan-kawan !

Seperti biasa , aku dah go through mcm-mcm benda tahun nie . Well yeah , mostly yg mampu buatkan aku tersenyum gumbira . teeehee :)

Awal tahun dulu , i was a heart broken girl . Hell ya , like usual , i've been cheated by a man , after sixteen months we went through thicks and thins together . OMK tapi takpe , aku terima itu sebagai takdir aku . Dan sekarang , aku dah bole terima dia sebagai kawan aku semula :)

Till now , aku stay single . Hmm proud to say yang single life is much much better and much more calm . why single ? sebab aku malas nak fikir bout this serious relationship . aku consider benda-benda nie sume as a serious thing . aku tak suke main-main . as for me , lepas nie kalau nak ade relationship , hopefully sampai ke jinjang pelamin , insyaAllah .

However , 20102010 aku ada kenal somebody . somebody yg aku langsung tak kenal . rasa mcm aku fall for him , tapi entahla . aku taktahu . so , lastly aku decide utk go with the flow je , biar masa yg menentukan , biar takdir yg menjawab segalanya . aku tak berani kot nak letak harapan , wlaupun dah terletak , tapi takpe , aku akan cuba alihkan .

Selesai sudah la matters of heart .

Lepas SPM , aku takde benda nak buat . Nak cari keje sume , tapi alhamdulillah takpayah cari , keje datang sendiri . haha :P aku keje kat tadika kawan mama . why tadika ? sebab aku suka ;) aku suka budak-budak , sangaaaaat suka :D know what , aku blaja banyaaak benda kat sini . aku jadi lebih matang dan lebih bertanggungjawab , i guess . feels like heaven bila budak-budak sayangkan kita :) OMK i really can't describe the feeling with words .
Till April , aku quit . Sebab nak selesaikan lesen kereta and have some rest before aku further study .

Alhamdulillah lesen aku dah siap . Sekarang aku dh bole drive . ecehhh :P

Jun , aku register kat UiTM Bandaraya Johor Bahru . Masuk bilik A401 , dan bermulalah life aku sebagai seorg student universiti . kalau nak ikutkan , smpai skg pun aku mcm belum percaya , OMK aku student u dah ? grr .

Thank God , life aku kat sini takde masalah langsung , aku rasa . kawan-kawan sume bole buat family . heee susah senang kitorang samasama . kan ? syukur sgt aku jumpe dorang nie . i really love them , forever .

Study ? Alhamdulillah , sumenye lancar . biasa la dah masuk u nie , style dia lain sikit . bila assignment dah nak smpai submission date , baru masa tue la nak kelam-kabut siapkan sumenye . memang serabut la kepala otak . grr , dgn itu , azam baru aku , tknak buat assignment last minute . tau kawan-kawan ?
tests , quizzes , hmm biasa la kalau lambat tido tue . ada tue kadang-kadang tido satu dua tiga jam je . terpaksa la berkorban sikit demi masa depan kan ?

Final test , alhamdulillah sem satu nie dah lepas pun . lepas aku lalui mcm-mcm stress , dan mcm-mcm benda aku dah buat utk hilangkan stress , akhirnya aku dapat result mcm apa yg aku nak . syukurun sangat , alhamdulillah . kini aku bole tersenyum bahagia :) cewahhhh poyo gila , haha :P

dan akhirnya dah sem break pun , kejap je masa berlalu . lusa aku dah nak dftar utk sem baru pulak . OMG , how time flies ==

RIGHT NOW , aku nervous . nervous nak masuk tahun baru . Err what will happen in two thousand eleven ? Hmm just wait and see ;)

Que sera sera , whatever will be , will be . The future's not ours to see . Que sera sera :)

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment