Dear Followers :)

Wednesday, December 15, 2010

Manual-drive ;)

Assalamualaikum :)

Hai kawan-kawan . Hee nampak aku mcm dah normal smula tak ? :P

Haa let me tell you this , all this while aku ade lesen , aku drive auto sahaja . Sampai la aku lupa mcm mane nak bawak manual . Erhhh so membazir kan aku bayar JPJ ? So , dgn semangat dan azam yg baru , aku pun cuba memahirkan manual-drive aku smula . Ape guna aku score JPJ kalo aku simpan je kan ? Haha perasan tak ? :P


MY ALPHARD ;)


HAHAHA . Apa ?? Nie bukan alphard ?? Memang lahh , korang pecaye sape suro :P Nie Mitsubishi Dellica lah , beliau dah berkhidmat utk family aku berpuluh tahun tau . Don't insult it == Hehe

Aku practice drive manual smula guna dia lah . Haha takde power steering tau . Aku nak bwk keluar lorong rumah je dah makan dekat lima minit , habis peluh kat situ je . Mati enjin ade la dua tiga empat lima enam kali mase nak keluar lorong . Ekeke :P Sesumpah sangat la takde powernya steering saya itu == Aku tabik springggg kat ayah la selama nie dgn bertungkus lumusnya membawa ia . Hehe . Nanti ade rezeki kakdayah belikan ayah kete sebijik lagi eh ? ;) Hee amiiin ~!

Masuk hari nie , baru dua kali aku practice . Bole lah , ade peningkatan kot harini . Wakaka . Syida mangsa aku bawak g jalan-jalan . Heee :D Masa drive aku dh takde masalah dah , rasenye mcm dah pro balik . Ahahaha perasan gilaa :P

Oh anyway tadi pagi aku drive bawak kete manual tau . Tapi ade power steering lah heee . Kat jalan yg busy . Told you , aku dah pro :P hahahhaa . Actually bknnya masalah aku tak pandai drive manual , it's all about confidence . Skg nie aku dah confident semula , so lepas nie bole lah bagi aku drive manual ya ;)

Oh lupa nak cakap , rasanya aku dah takpayah pegy jogging kot . Drive Dellica je dah ckup keluarkan peluh aku . Wakaka :P Eh tapi masa nak heret keluar lorong rumah je lah . Lepas keluar dah tak peluh dah . Syiokkk ade lahh . Heee :D

****
I got a news this evening . Good news I might say . Tapi taktahu la , I don't know the truth yet . Let time explains ==

Till then , tata ;)

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments:

  1. haha..
    akhirnya..
    but still,org lg power dr ang..
    wakakaka...
    drive manual kat jln busy is a small matter la sister.
    kikiki...

    ReplyDelete
  2. Hahaha . Yeah i know . Takpe , i'll get use to it later :P Lpas nie org bawak ang g jalan2 naik kete manual . Ekeke :P

    ReplyDelete