Dear Followers :)

Wednesday, December 22, 2010

Nearly Accident ==

Assalamualaikum ==

Hai kawan-kawan . Tengahari tadi mama aku suro gi kedai , maka aku dengan patuhnya terus keluar dan menurut arahan . Mama suro beli nasi goreng kampung kat medan selera tue . Mcm biase lah , aku park and then gi beli la kan . Takkan tido dalam kete lak .

Dah siap , aku pun masuk kete semula . Start enjin dan jalan . Haaaaaa masa nie la , aku taktahu ape masalah aku . Aku nak keluar lorong . Aku dah tengok kiri-kanan-kiri-kanan , betullll , aku tak tipu . Aku rasa jalan clear sangat . So aku jalan lah . Lepas tue tiba-tiba je ade sekor kete hitam yg gah (iaitu mahal ya) hon aku sekuat hati , dari side kiri . Ya ampun , dari langit ke dia turun ? Nervous mak nokkk , mak takuuut sangat . Syukurunnn tak langgar . Grr == Agaknya aku terlupa nak baca doa kot ..

Dah jadi mcm tue , aku terus je lah jalan . Tapi dia still hon aku . Errr tak puas hati kot nampaknya . So aku benti la tepi jalan , then dia lalu pastu tunjuk sign tangan " Apaaaaa lahhhh ini olangg ." Ohh , yg drive tu lelaki cina dgn girlfie dia kot . Entahh , aku takut sangat == Aku angkat tangan tanda " Sorry , my bad ."

Then terus je kete hitam dia yang GAH sgt tue jalan . Aku tarik nafas dalam-dalam . Aku calm down kan diri . Wahhh cool gile aku . Haha . Lepas tu aku teruskan perjalanan nak balik rumah . Grr takdenye aku nak merayau tempat lain BUAT MASA NIE . Terkejut mak , nyahhh . Wa cakap sama lu , wa bawak 20 km/h je sampai rumah . Hehe :P

Mama taktahu . Hehe . Petang tu mama mintak tolong g bank pulak , aku dgn sukahatinya membantu , dengan azam baru akan lebih berhati-hati memandu dan tidak lupa membaca doa . Dan akhirnya aku selamat sampai ke rumah sekarang . Ahaks ==

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment