Dear Followers :)

Monday, October 17, 2011

Amishu already -.-

Peace be upon you.

Aduh.
Kalau sebelum ni rasa macam cepat sangat waktu berlalu, kenapa sekarang rasa macam lambat sangat la pulak? Mengalahkan lambat siput b**i. Heeee :D

Cepatlah seminggu berlalu, cepatlahh pleaseeeee...
-________-

Doe, kau tahu tak, apa yang aku gelakkan dengan kau pagi tadi kann, bila aku ingat, aku gelak balik. Pastu aku cerita kat adik-adik tau. Haha. So sweeeeeeeettttt! Hahaha :P
# To be honest, masa aku tgh menaip nie pun aku tengah tersengih sorang-sorang -.- Haha
BoboiBoyyyy! ;)

Ehemmmmm!
Hmmmm.. Jaga diri tu elok-elok, pentol.. Jangan patah semangat tau! Kau mesti bolehh punya..
Aku tengok kalendar, 23 jauh lagi, aku mengeluh lagi. Nie mesti sebab pentol kau dah terjangkit kat aku. Heee :D

Aku lupa la tauuu, sebenarnya ingatkan nak amik pic sama-sama tadi.. Terlupa pulak.. Haihh..
Oh yeah, btw, thankyou for today!

Amishuuu ♥

awak tolong LIKE ya ? :)

3 comments: