Dear Followers :)

Thursday, October 13, 2011

Dengan ini, mahkamah hati memutuskan pesalah disabit hukuman pergi selamanya!


"Awak ni pengecutlah tau, awak selalu lari dari masalah. Hehe. Takpelah, at least awak dah senangkan kerja saya. Terima kasih. Kenyit mata sikit ;) " - NurulHidayahKhairudin


Peace be upon you.

Thank you for leaving me again, young man. I appreciate it for real. You make things easier, yes, you really do.

I hope you won't come again, I've erased your place in my heart. It's gone, forever. Glad to say that I've moved on :)

Aku nak tekankan sekali lagi, aku sudah melepaskan kau pergi, kali ini betul-betul aku lepaskan. Bukan mcm dulu lagi, aku cakap aku biarkan kau pergi tapi aku masih menanti. TIDAK. Aku betul-betul memaksudkannya kali ini.

Jangan risau, aku takde simpan apa-apa dalam hati. Semua yang berlaku selama ni, semuanya aku anggap pengalaman dan kenangan. Terima kasih sbb bagi aku pengalaman yang cukup berharga ni. Nanti bila aku tua, bolehlah cerita kat anak-anak dan cucu-cicit aku macam mana bodohnya aku kerana cinta. Hehe

It's really funny to think how I've been fooled all this while. Aku tak menyesal, sikit pun tak menyesal. Semua yang berlaku pasti ada sebabnya kan? Haruslah aku teruskan hidup :)

By the way, kau pun mesti tahu kan, aku ni seorang perempuan yg kuat :P Aku dah cukup kuat untuk lalui semua ni, kan kau jugak yg buat aku jadi kuat. Kau bagi aku macam-macam rasa, sampai akhirnya aku jadi kuat macam ni. Thank you. Thank you so much. :)

Okay lah, hilang sikit beban kat bahu aku. Lepas ni takpayah la update entry pasal kau lagi kan. Heee :D

Semoga kau berbahagia di sana. Aku di sini, dah cukup bahagia dengan kehidupan aku sekarang. Alhamdulillah :)

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments: