Dear Followers :)

Saturday, October 8, 2011

Baguslah aku jadi macam orang dungu tunggu respon. Susah sangat ke untuk seorang lelaki berterus-terang? Cakap je la apa yang sejujurnya, takpayah nak mendiamkan diri sangat.

Kau tak pernah bosan? Apa maksud statement kau tu? Aku tak faham.

Kalau kau nak aku pergi dari hidup kau, bagitau la. Takpayah buat macam aku nie takde perasaan sangat. Aku bukannya nujum pak belalang yang boleh tahu apa yang kau nak. Janganlah buat aku rasa macam aku tak berguna.

And even kalau kau perlukan aku sekalipun, kalaulah kan, let me know. Aku masih seorang perempuan yang ada hati, yang ada jiwa dan perasaan. Aku belum bertukar jadi makhluk asing lagi.

Sepanjang hidup aku, aku cukup penat menunggu. Kau janganlah tambah penat aku lagi. Tolonglah :'(

Tapi kalau kau rasa mendiamkan diri tu cara paling bagus, terpulanglah. Buatlah apa yang kau rasa baik untuk diri kau. Takperlu fikirkan aku. Aku kan kuat. Hmm

Sudahlah air mata, berhentilah mengalir, takpayah nak gedik sangat. Tolonglah faham aku.

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment