Dear Followers :)

Sunday, April 17, 2011

Ini serius.

Serius aku tahu Tuhan tahu betapa aku rindu .
Serius aku tahu Tuhan tahu betapa aku sayang .
Serius Tuhan tahu apa yang aku rasa .
Sedangkan aku sendiri tak pasti dengan rasa ini .

Serius aku tahu Tuhan tahu apa yang terbaik untuk aku
Yang mana aku sendiri tak tahu .
Serius aku ingin tahu . . .

Serius aku tidaklah sekuat mana
Bukan hak aku untuk pertikaikan kerja Dia
Tapi . . . . . . . . . .

Serius aku mula berasa takut
Takut kalau-kalau kesabaran aku sia-sia

Tapi Tuhan kan adil
Apa yang perlu aku risau ?

Tapi aku manusia
Manusia kan sentiasa tamak

Tuhan
Tolong berikan aku kesabaran yang lebih
Tolong berikan aku kekuatan yang banyak

Apa yang aku ada sekarang terlalu sedikit untuk bekalan masa hadapan
Aku risau kalau-kalau bila mereka habis dan pabila tiada lagi yang lain sebagai ganti ,
Aku mati .

Tolong aku , Tuhan . Serius aku minta tolong .

awak tolong LIKE ya ? :)

2 comments: