Dear Followers :)

Saturday, April 9, 2011

Retak sepuluh ribu

Assalamualaikum :')

FYI , minggu nie aku tak balik rumah . Sabtu ada test , Ahad ada kelas ganti HBU dari pagi sampai ke petang .

Pagi nie , aku tengok dalam purse tinggal singgit je :/ sedih tak ? Pleaseee , sedih lah , sedih lah . HAHA :P Maka aku sebagai seorang anak yang jujur , text ayah minta sedikit duit poket . Errrr , bukan apa , ringgit minggu lepas dah habis sebab kena tanggung kos buat assignment . Bukan boros , okay ? :P

Then ayah reply cakap ayah dengan mama tengah ada kursus kat Kota Tinggi . By tengahari baru bole bagi . Alright , no problemlah ayah . Anything for you :D

12 tengahari pergi dewan utk jawab soalan costing , then by 1.20 kot , tak ingatlah , dah siap and terus keluar dewan . Then mama call , bagitau nak datang sini je . Yeyeyy ! Laaaagi best . Hihi :) After letak call , mama call sekali lagi . Tanya dah makan ke belum pula . Aku dengan pantas dan penuh keyakinan diri jawab "belum!" :D Hihi

Then by 2.50 petang ayah dgn mama sampai , and I decided nak makan Pizza Hut . Err , demand sangat ke ? Tak kot sebab birthday girl kata okay je :P So ayah terus drive pergi nearest Pizza Hut dekat terminal larkin tue .

BURPP ~!

Hihi . Alhamdulillah , gendang gendut tali kecapi , kenyang perut suka hati :)
Masa on the way nak pergi dekat kereta , aku terkejut . Mama terkejut . Dan ayah juga terkejut . Kenapakah ? Mengapakah ? Cuaknya aku . Aku sorang je lah , mama dengan ayah tak cuak pun . Cuma risau je . Erk ?


Err .. Cermin kereta belakang retak habis . Mama kata , ini retak sepuluh ribu , bukan lagi retak seribu . Hadoi . Untung saja tak berderai cermin tue . Masa nak hantar aku balik , terpaksalah depends on side mirrors je . Sumpah risau :/

Mama dengan ayah kata , nie bukan sebab panas . Mungkin dah sampai masa dia la tue nak minta tukar yang baru . Hukhuk . Untunglah ada insurans . So , siapkanlah diri anda dengan insurans :)

Oh , purse aku ada duit semula . Terima kasih mama , terima kasih ayah . I love you more :) ♥

awak tolong LIKE ya ? :)

4 comments:

  1. ishh cmne leyh retak lk? xphm lh.

    ReplyDelete
  2. kite pun tak fhm . hehe tapi dah tukar dah :)

    ReplyDelete
  3. lolzzz...
    mama xde story kat org pon psl cermin retak neh??
    huhuhu..
    dangerous2..

    ReplyDelete
  4. haha . birthday present mama kot , dapat cermin baru :D

    ReplyDelete