Dear Followers :)

Sunday, April 3, 2011

Waiting seems nothing if it worth :')

Assalamualaikum :')

Hehe . I'm grinning from ear to ear nie :) Alhamdulillah sejuta kali syukur aku rasakan .
Tak perlulah cakap banyak , this picture will do the talking , all about what I'm feeling :)
Tadi aku tidur sebab penat tak buat apa-apa , and when I woke up , nampak ada 15 notifications , dan bila aku buka ....


Boleh nampak tue ? So he is back ! Tue belum habis scroll lagi , kat bawah ade lagi tapi memandangkan screen Baby Brobbie (lappy) aku nie cumalah 14.0" so takboleh la nak scroll lagi dan lagi .

What I can say is , alhamdulillah . Hopefully kepulangan dia nie adalah satu petunjuk baik daripada Allah yang aku cari selama ini . That's all .

Yes, I'm happy but cannot too happy kan ? Takut menangis pula nanti . Kena beringat :')

awak tolong LIKE ya ? :)

No comments:

Post a Comment